Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Niceday
embla bedøvelseskrem på 1 time før så kjenner du ingenting - vet ikke hvor jeg ville gått, men når jeg tok piercing i nesen så brukte de samme pistol som hos frisøren, så tror ikke d spiller så stor rolle....
ORIGINAL: EricaJenta
embla bedøvelseskrem på 1 time før så kjenner du ingenting - vet ikke hvor jeg ville gått, men når jeg tok piercing i nesen så brukte de samme pistol som hos frisøren, så tror ikke d spiller så stor rolle....
men den må du ha resept for å kunne kjøpe desverre... og er ikke alle steder de bruker det til sånt heller.
ORIGINAL: Ashtrey !
ORIGINAL: EricaJenta
men den må du ha resept for å kunne kjøpe desverre... og er ikke alle steder de bruker det til sånt heller.
Trenger ikke det nå lenger ! Jeg kjøper emla-krem reseptfritt hos apoteket ! [:D]
Men i piercingstudio definitivt...Selv om det er mye billigere og mer lettvint og gjøre det med frisør ! [;)]
ORIGINAL: *Meya*
Frisør eller piercing-studio?
Til en 33 år gammel dame med lav smerteterskel, som tidligere har hatt infeksjon i ett øre som barn fordi hennes mor gjorde en bommert da hun skulle fjerne en øredobb som var inngrodd i en infeksjon... [:D][8D]