Apropos hull i ørene...

*Meya*

Forumet er livet
Frisør eller piercing-studio?

Til en 33 år gammel dame med lav smerteterskel, som tidligere har hatt infeksjon i ett øre som barn fordi hennes mor gjorde en bommert da hun skulle fjerne en øredobb som var inngrodd i en infeksjon... [:D][8D]

Piercing studio..helt klart!

embla bedøvelseskrem på 1 time før så kjenner du ingenting - vet ikke hvor jeg ville gått, men når jeg tok piercing i nesen så brukte de samme pistol som hos frisøren, så tror ikke d spiller så stor rolle....

ORIGINAL: Niceday

embla bedøvelseskrem på 1 time før så kjenner du ingenting - vet ikke hvor jeg ville gått, men når jeg tok piercing i nesen så brukte de samme pistol som hos frisøren, så tror ikke d spiller så stor rolle....

men den må du ha resept for å kunne kjøpe desverre... og er ikke alle steder de bruker det til sånt heller.

Piercingstudio, helt klart!!!

Det har ingenting med vondt og gjøre... Det har med at med pistol blir skinnet bare flyttet til side,liksom. Mens med piercingnål blir noe av skinnet borte, og det blir fint plass til dobben...

Kommer aldri til og ta med pistol ïgjen på meg selv, og hvertfall aldri på mine barn!!!

Frisør!

ORIGINAL: EricaJenta

men den må du ha resept for å kunne kjøpe desverre... og er ikke alle steder de bruker det til sånt heller.

Trenger ikke det nå lenger ! Jeg kjøper emla-krem reseptfritt hos apoteket ! [:D]

Men i piercingstudio definitivt...Selv om det er mye billigere og mer lettvint og gjøre det med frisør ! [;)]

ORIGINAL: Ashtrey !

ORIGINAL: EricaJenta

Trenger ikke det nå lenger ! Jeg kjøper emla-krem reseptfritt hos apoteket ! [:D]

Men i piercingstudio definitivt...Selv om det er mye billigere og mer lettvint og gjøre det med frisør ! [;)]

ååå, det var på tidet... [:D]

Jeg tok hos frisør, kan ikke si man merker det!
Og jeg er livredd for å påføre meg selv smerte [;)]

Piercing studio it is...

ORIGINAL: Bello

Frisør!

Sign![:D]

ORIGINAL: *Meya*

Frisør eller piercing-studio?

Til en 33 år gammel dame med lav smerteterskel, som tidligere har hatt infeksjon i ett øre som barn fordi hennes mor gjorde en bommert da hun skulle fjerne en øredobb som var inngrodd i en infeksjon... [:D][8D]

ta de hos en frisør som har sånne plastik øredobber, jeg har alltid fått betennelse fra de andre øredobbene men ikke disse her, husker ikke hva de heter

Back
Topp