Apropo klesvask..

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Noen som synes magen er litt i veien når man skal bøye seg for å ta inn/ut klær? Så må jeg ta litt klær om gangen for klarer ikke reise meg uten å slite :p Så må bøye meg og reise meg dobbelt så mye i tillegg.. Bah..
Noen andre som sliter enda?

Hos oss vasker mannen klærne, så merker ikke så mye til det :) Men går fint å bøye seg for meg i andre situasjoner enn så lenge :)

Hos oss vasker mannen klærne, så merker ikke så mye til det :) Men går fint å bøye seg for meg i andre situasjoner enn så lenge :)
Vi vasker begge to, vet ikke om vi har mer vask enn de fleste, men må si det har øka på siden vi ble 4 og ikke bare meg og sønnen min ;)

Her vasker og henger han opp klær, mens jeg bretter og legger på plass. Jeg står på knær foran kurven med klær i, bretter dem og legger dem opp på spisebordet. Så reiser jeg meg og bærer dem dit de skal. Vurderer å sette kurven på en spisestol, men da må jeg liksom bøye meg bittelitt likevel :p

Her vasker og henger han opp klær, mens jeg bretter og legger på plass. Jeg står på knær foran kurven med klær i, bretter dem og legger dem opp på spisebordet. Så reiser jeg meg og bærer dem dit de skal. Vurderer å sette kurven på en spisestol, men da må jeg liksom bøye meg bittelitt likevel :p
vi har vaskerom i kjellern som ikke er helt ferdig enda så må også ta med klæra opp å bretter dem på spisestuebordet :p

Begynner å bli litt slitsomt ja. Men prøver å sette vaskekurven opp på en stol eller noe, så jeg slipper å bøye meg så. Her er vi fire, så blir noen kilo klesvask. :P
Og vaskinga er min jobb. Jeg styrer inne og han ute. Men har fått ny Electrolux vaskemaskin. Så nå går vaskinga som en lek. :)
I går gjorde jeg unna 4 maskiner. Det er ganske vanlig her. Har vært oppe i 7 maskiner på en dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har vaskemaskinen og tørketrommelen i høyden så slipper heldigvis å bøye meg :)
Men kjenner jeg kommer til å få problemer med å bære vaskekurven opp og ned trappene etterhvert som magen blir større :p

Begynner å bli litt slitsomt ja. Men prøver å sette vaskekurven opp på en stol eller noe, så jeg slipper å bøye meg så. Her er vi fire, så blir noen kilo klesvask. :p
Og vaskinga er min jobb. Jeg styrer inne og han ute. Men har fått ny Electrolux vaskemaskin. Så nå går vaskinga som en lek. :)
I går gjorde jeg unna 4 maskiner. Det er ganske vanlig her. Har vært oppe i 7 maskiner på en dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tar stort sett 2-3 om dagen her, kan ta flere også, men orker ikke gå opp og ned trappa :p og 2åringen vil bli med. klæra må samboern bæra opp når han er hjemme :p

Har vaskemaskinen og tørketrommelen i høyden så slipper heldigvis å bøye meg :)
Men kjenner jeg kommer til å få problemer med å bære vaskekurven opp og ned trappene etterhvert som magen blir større :p
hehe ja, her bærer samboern klæra, jeg må også ta med 2åringen og passe på ho i trappa og med stor mage så blir det for kronglete med å bære kleskurv også :p

Bretting er uproblematisk her... Står og tar klærne rett fra stativet, snur meg 180 grader og legger dem på benken på vaskerommet. Har jeg tromlet drar jeg det ut i kurven og setter kurven på benken, så er det også greit.... Men kan være litt slitsomt å bøye seg for å ta ut og legge inn i maskina ja.... :P Bekkenet er ikke like medgjørlig hele tiden heller, så blir litt sånn rare stillinger til tider.... Men samboeren min er veldig dyktig til å ta kontroll på vaskerommet, så når han er hjemme slipper jeg egentlig billig...

Bretting er uproblematisk her... Står og tar klærne rett fra stativet, snur meg 180 grader og legger dem på benken på vaskerommet. Har jeg tromlet drar jeg det ut i kurven og setter kurven på benken, så er det også greit.... Men kan være litt slitsomt å bøye seg for å ta ut og legge inn i maskina ja.... :p Bekkenet er ikke like medgjørlig hele tiden heller, så blir litt sånn rare stillinger til tider.... Men samboeren min er veldig dyktig til å ta kontroll på vaskerommet, så når han er hjemme slipper jeg egentlig billig...

Heldiggris :) Skulle ønske sambo var like hjelpsom her!

Back
Topp