Aprilsnarr:)

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Noen dsom har blitt lurt i dag?? Har foreløpig klart meg:)

Så Vipps hadde lagt ut en go en :hilarious:

Nattevaktene hadde hatt det morsomt og laget flere aprilspøk til dagvaktene kom. Skrevet te på kaffekannene, folk ble litt stressa da de ikke fant kaffe :hilarious:
Plastfolie i flere døråpninger, bytta blekk i penner så blå var rød og motsatt. De har nok hatt det veldig morsomt å holdt på på natta :p

I barnehagen til jenta mi hadde de så agressiv lus at man måtte ha blåe skoposer på hodet før man gikk inn.

Barnehagen jeg jobber i hadde dør ute av drift, så barna måtte leveres igjennom vindu. ;)

I barnehagen til jenta mi hadde de så agressiv lus at man måtte ha blåe skoposer på hodet før man gikk inn.

Barnehagen jeg jobber i hadde dør ute av drift, så barna måtte leveres igjennom vindu. ;)
På skolen der mannen jobber hadde de også den aggressive luse spøken med skotrekk på hode:hilarious:

Datteren min på 6, prøvde å spøke med at hun hadde baby i magen, hun ble bra lang i maska sa jeg sa at jeg hadde baby i magen!

Sa aprilsnarr etterpå, ettersom jeg ikke vet hvordan dette ender, men kjekt å se at hun fikk en god mine av det :Heartred

Heldigvis ikke, jeg hater å bli lurt, så er ganske glad for at ingen dro noen spøker på meg idag:p

Ble ikke lurt, men hadde det litt morsomt med noen nære venner som vi hadde tenkt å fortelle til etter tul (og da passet det jo veldig godt at tul var 1. April).

Enkelte tenkte ikke over at det var 1. April, mens enkelte bare "jah, sikkert... Går ikke på den du!"
Fikk da melding seeeent i går kveld "var det ikke aprilspøk?" :hilarious: for jeg skrev ikke noe, bare sendte bilde fra tul :p

Jeg og samboeren var i køben i går for å ta ul + kromosomtesting. Vi har jo aldri tatt ul før, og han har jo bare sett positive tester. Jeg vurderte å ai at hele graviditeten bare var en aprilsnarr og at vi var i køben for å shoppe

Back
Topp