Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke litt engang, jeg vet hvor regelrett grusomt det er å få det trødd i trynet som ufrivillig barnløs IVF'er som snart gir opp
Jeg tror jeg går balistisk og gjemmer meg under kjøkkenbordet og gråter om jeg nå faktisk mister IGJEN og må se noe sånt på Facebook 1.april fordi andre synes det er morsomt, uansett om de er gravid eller ikke
Sånn har jeg aldri tenkt på det. Har aldri syntes gravidspøker på 1.april har vært særlig morsomt, men i år hadde det jo faktisk vært litt morsomt. Funny cause its true, eller noe.. :b Uten å ha noe ønske om å støte noen.
Vel.. i fare for å virke som en av disse superkrenkede folkene så er sånne aprilspøker noe av det som virkelig gjør vondt i hjerterota for min del. Jeg turte nesten ikke logge på Facebook i jula fordi jeg visste at gravidannonseringene kom på julaften, når jeg nettopp hadde mistet, holdt på å blø ihjel og blitt hasteopperert med påfølgende blodoverføring.
Det samme med nyttårsaften.. nytt år, nytt oss, nytt liv, hurra.
Det er vondt nok å se de som annonserer når det er det man ønsker seg mest over alt på jord, men at folk tuller med det er et helt annet nivå av knust hjerte.
Beklager om jeg virker litt streng nå, men akkurat gravid-spøker 1.april får jeg skikkelig bismak i munnen av vær så snill å ikke gjør det mot noen når du ikke vet hva de går gjennom, for jeg tror nok det er meg på andre siden av den skjermen, som nettopp har mistet igjen.
Jeg skjønner på en måte hvordan du har det. (Der igjen, så har jeg jo aldri opplevd det du har, så kanskje skjønner jeg det nok ikke likevel, men jeg prøver iallefall!) Men jeg tenker at andre må jo få leve livene sine likevel. Å dele en graviditet på Facebook (feks) er jo en veldig stor ting, og det blir litt dumt om folk skal kvie seg for å gjøre det fordi «noen av vennene våre kanskje sliter med å få barn» om du skjønner. Jeg skjønner såklart at det er vanskelig for deg, når folk rundt deg blir gravid, og det er omtrent det eneste du ønsker deg. Men de kan jo ha ønsket seg det like mye.
Men akkurat det med aprilsnarr er jeg ganske enig da! Det er unødvendig, selv om jeg selv aldri tror på «gravididtets-reveals» 1.april og ikke tenker særlig mer over det. Men skjønner folk reagerer på det. Men der igjen tror jeg nok ikke trådstarter mente at vi skulle lure folk med at vi er gravid. Men heller hvem som har tenkt å faktisk dele graviditeten på 1. April, og se hvor mange som tror det er tull (som det da ikke er)
Uansett, håper ikke du tar dette ille opp. Og jeg håper du har det bra og at spira sitter enda