Aprilsnarr tips??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Noen ?? Skal lure kollega

Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app

Opp

Jeg tenkte å lure mine kolleger med å si at det viser seg at det er tvi-/trillinger i min 31ukers gravid mage.. Og si at jeg må ta permisjon f.o.m neste morgen pga at de skal ta de med keisersnitt samme dag.. Så dukker jeg opp neste dag og sier april-april.. Men du er kanskje ikke gravid!? Kommer ikke på noe annet i farten..

Sent from my iPhone using BV Forum

få tak i bilnøkler og fylle hele bilen med ballonger, feste post it lapper på hele bilen, har du ikke så god tid eventuelt bare rutene ;)
vis dere jobber et sted med lite elektronikk ta vann i plastikk glass og ta de så tett inntil hverandre som mulig på pulten og dekk hele overflaten med glass eventuelt andre steder ;)

finnes garantert mye å gjøre som kan være morsomt for begge parter ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Last edited:
Fler

Hva jobber dere med da?
  • Dataselskap=datavirus, verste du har sett på lenge, alt er borte!
  • Sykehus=lag et skriv om at nåler skal vaskes og brukes på nytt for å spare penger (men husk å si aprilsnarr etterpå, da!).
  • Matbutikk= ekstra varetelling, sett han/henne til å telle alle tyggispakkene.
  • Kontor = lag et skriv om at h*n fra nå av må betale for bruk av binders/post it-lapper e.l., og at beholdningen skal telles om gjøres rede for og h*m må føre opp bruken i et skjema.
  • Stort sett alle jobber = lønnsutbetalingen blir utsatt fordi ansatt på lønningskontoret er på ferie. Kan ta opp til to uker før lønningen kommer.
Forschempel.... :p

Fyll koppen dems med salt slik at det akkurat løser seg opp og film ansiktsuttrykket.

Back
Topp