Aprilsnar - lurt eller blitt lurt?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har du lurt noen idag, har planer om det eller blitt lurt :D?

Har ikke blitt lurt (foreløpig) og skal heller ikke lure noen :)

Jeg lurte kjæresten idag :D
Var egentlig ikke planlagt.

Men jeg har vært mye dårlig i det siste, og vi hadde et lite "uhell" dagen før el.

Så da han ba meg skrive handleliste (på mld på fb) så skrev jeg graviditetstest nederst.

Så kom det tilbake graviditetstest???? Men jeg svarte ikke :P

Så ringer han en halvtime senere, ganske stressa, hvilken jeg ville ha :P

Har lurt noen i dag ja :D
Fast tradisjon og et av årets høydepunkter. Nøye planlagt og folk biter på. 17 stk så langt :D

Nei, ikke enda. Blir det nok, jeg er lettlurt

Expert også? Adams matkasse skal også leveres med droner

Expert lurte meg idag .haha. Tok meg en god halvtime før jeg forstod at dronelevering kanskje ikke var reelt. Men akk så kult det hadde vært!
Det har vært snakk om å utvikle levering med droner en stund nå,så det er ikke rart du falt for den :-)

Det har vært snakk om å utvikle levering med droner en stund nå,så det er ikke rart du falt for den :)

Men både de og adams matkasse åpenbart. Jeg har iukke sett expert sin da, men fikk adam på FB og smilte bare litt (De leverer nemlig ikke her jeg bor, så om de faktisk kunne levert med drone til alle, så hadde vi jo fått)

Jeg la ut ulbilde og hadde håpet noen skulle spørre om det var aprilsnarr.. Den gang ei, fikk bare gratulasjoner :p er jo gravid da... :p

Lurte eldste med at mamma og pappa måtte brått på jobb i morgen likevel så han må på SFO i morgen selv om det er påskeferie...

Ikke lurt noen i år. Tror ikke jeg har blitt lurt heller, da har jeg i så fall gått rett på.

Back
Topp