Apriljentenes viktigste tråder

Svangerskapet/fødsel:

Bildetråd: Våre positive graviditetstester

Bildetråd: Magene vokser

Terminliste

Den NYE terminlista

Fødeplass

Symptomliste

Symptomliste 2

Fødestatus

Hva skal med til føden?

Rieteller

Aprilmammaene:

Jubeltråd

Presentasjonstråd

Hvor gamle er vi?

Hva jobber vi med?

Sladrevenner

Aprilbabyene:

Gjettetråd; kjønn på babyene

Annet:

Oversikt over babypakker

Oversikt over nettsider som selger babyklær/utstyr

Fellessignaturer

Informasjonstråd; Tøybleier

Navnetråd

Si fra om jeg har glemt noe. :) Har du opprettet en tråd du vil skal linkes til her er det bare å si fra.

Whoohoo! Supert:) Men hvordan få den til å holde seg oppe?

Ringen av lykke <3 skrev:
Whoohoo! Supert:) Men hvordan få den til å holde seg oppe?

Det vet jeg desverre ikke 
** Har sendt mail til moderator. Satser på at det er hjelp og få der :)

Da har jeg fikset litt på denne og dytter litt på den da den forsvant
Bare og si fra om noe burde endres på eller om du vil få linket en tråd på listen.

Har sendt mail til moderator og håper på hjelp til å få den som topptråd

Kjempefin:-) Men hva med en tråd for ordinær og tidlig UL? Mulig det var ei som skulle lage det her altså:-) syns isåfall den bør inn her!

Flott initiativ! Supert:)

Vil dere kun ha bildetråder av tidlig og ordinær UL, eller vil dere gjerne ha en slags skrytetråd hvor dere kan skrive informasjon også?

Kan vi få inn gjettetråden også?

Ser den ligger der nå, artig :)

Oi som jeg ble svimmel av denne siden. Er ny her, så jeg vet ikke hvor jeg skal se etter foreløpig ;) Får bare prøve å venne meg til forumet etter hvert :D

Kan du ikke ledde in min tråd om forskjellige baby og mammanettsider. Synes den er litt viktig :p jeg synes ialefall det er koselig å sitte å drømme seg bort med å se på babyutstyr ++ mens man venter og gleder seg på at lille knøtte skal komme :) Man kan finne mye fint og nyttig på nettet man ikke finner andre steder.. Noe kan man finne billigere på nettet enn andre steder også ;)

Er sladrevenntråden her? Burde ligge i våre viktigste!

jeg laget en navnetråd her.. Hva med å ha den her?? Synes jeg hadde vært lurt, da dette med navn er vanskelig for mange!
Det er altså en tråd der alle som vil kan komme med forslag til navn, eller bare skrive ned navn de kommer på i farten til inspirasjon til alle oss her som enda ikke har funnet det rette navnet til våre kommende barn.. :)

Back
Topp