Apriljentenes skravletråd!

Jeg burde gjøre noe, men hetetokter og lett hodepine gjør at sofaen er utrolig god! <3

Hva gjør du?

Samme her... ligger under teppet i sofaen og griner modige tårer til opptak av Fødeavdelingen. Mye jeg burde ha gjort, men det er nok der en annen dag også. Fokuserer på å nyte fridagen min :)

Jeg "manner" meg opp til å ta en trilletur i sola. Burde utnytte den når den først er her. Men er så utrolig tiltak å gjøre klar barna til å gå ut :P

Ligger på sofaen nå, har støvsuget leiligheten, vesla sover med pappaen sin, å jeg manner meg opp til å gå ut med vesla når hun våkner :)

Sitter på jobb og har det fryktelig kjedelig. Rolig dag på kontoret. Når jeg kommer hjem har jeg planer om å rydde og lage mat og oppføre meg som en real husmor.. Ender nok fort opp på sofaen som dere andre :)

Sitter under pleddet og bare sløver. Kunne gjort litt husarbeid, men det tar jeg etterhvert :)

Ligger under dyna og samler energi til å hente guttungen i Bhg...:)

Har faktisk gått litt tilbake til gamle dager og ser på Beverly Hills 90210 :P

Ligger under dyna og samler energi til å hente guttungen i Bhg...:)

Har faktisk gått litt tilbake til gamle dager og ser på Beverly Hills 90210 :p
Åh, det vil jeg også se på:P Hvor ser du det?

Superkvalm og står å baker kaker og hjemmelaget pizza til 21 stk.. mannen blir 30 år i dag og hele familien komme. I tillegg er jeg trett som en fille etter bare to timers søvn p.g.a restless leggs hehe.. skal bli uendelig godt å kunne krype inn under teppe i sofahjørnet som dere andre når gjestene har gått i kveld :schocked028

Jeg skal snart vekke twinsa før jeg skal hente storebror i bhg og pappa'n på jobb. De små ville absolutt ikke sove, så det ble litt sen dupp. Tror vi må skaffe oss en bil nr 2 snart :rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skulle gå før fra jobben siden det er så fint vær, men innstilt tog... Må derfor ta tbane og vente på mannen!!! Bra dag å gå før på...

Da har jeg laget middag, spist middag, og fått sambo til å ta oppvasken ;)

Skal sette meg ned å lage marsipan blomster til ei bryllupskake jeg skal lage om 2 uker.. Hvis jeg klarer legge fra meg babyverden og HayDay først da ;)

Back
Topp