Aprilforumet er i gang!!

Elledille

Ønsker nr. 3
Da har april fått sin første innflytter! Litt utrolig å tenke på hvor fort tiden egentlig har gått, og hvor langt vi har kommet! Og veldig godt at mange (snart alle) er ferdig med de kritiske første 12 ukene :D

Det føles som nå nettopp at mars kom igang!! :o neste blir mai!! Da er spirene våre 3 mnd;)

Åh.. April ♡♡ Aprilforumet med lillemor var så flott ♡♡♡ :-) Fin tid å få bebis på det også :-)

Jeg synes også det er veldig deilig at for hver måned som går, så er vi på en måte et steg "lengre" på denne reisen. Nå er det ikke lengre vi som skriver "Æææh, jeg er visst gravid!!" som emnetittel. Nå er det snart vi som er ferdig med nedtelling til 12ukers-ene men vi som teller ned til OUL. Hihi :)

Jeg synes også det er veldig deilig at for hver måned som går, så er vi på en måte et steg "lengre" på denne reisen. Nå er det ikke lengre vi som skriver "Æææh, jeg er visst gravid!!" som emnetittel. Nå er det snart vi som er ferdig med nedtelling til 12ukers-ene men vi som teller ned til OUL. Hihi :)

Ja, snikleste ofte i en og to terminforum fremover i starten, og var misunnelig på de som var over den verste usikkerheten! Endelig er det vi som er der! Det er deilig ❤️

Ja, snikleste ofte i en og to terminforum fremover i starten, og var misunnelig på de som var over den verste usikkerheten! Endelig er det vi som er der! Det er deilig ❤️
Jaa, skikkelig! :) Jeg gleder (og håper vi kommer dit alle mann alle) til vi er de som skriver at nå er vi bælfeite hele gjengen og vi knapt klarer å gå, og en etter en forteller de har vært innom sykehuset osv. :D

Åh, fortsatt over 2,5 uke igjen til 12+0 her! Kjennes ut som evigheter..! :(

Over en uke til her, men akkurat denne siste uken har gått fort :-) Satse på at den gjør det for deg også! :-)
Håper det tar seg opp snart ja, er verst på dårlige dager, da ligger jeg bare å har det "vondt". Satser på helga blir bra, så nærmer jeg meg 10+0 med stormskritt :)
Vi sier at meste uke raser av sted! En, to, tre, gå!

Håper det tar seg opp snart ja, er verst på dårlige dager, da ligger jeg bare å har det "vondt". Satser på helga blir bra, så nærmer jeg meg 10+0 med stormskritt :)
Vi sier at meste uke raser av sted! En, to, tre, gå!
Enig! Vi skal ha res-uke! :-) Begtnner på jobb igjen jeg så regner med at tiden får bein å gå på i hektisk hverdag!

Er så deilig følelse å se at det går fremover ❤ Gjør godt i hjertet å se at flere og flere forum starter og fylles opp :)

Deilig å ha rundet uke 12 å se at andre forum fylles opp ja <3 dette går jo så det suser Hehe. Bare tre uker til vi får vite kjønn å <3

Back
Topp