Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes også det er veldig deilig at for hver måned som går, så er vi på en måte et steg "lengre" på denne reisen. Nå er det ikke lengre vi som skriver "Æææh, jeg er visst gravid!!" som emnetittel. Nå er det snart vi som er ferdig med nedtelling til 12ukers-ene men vi som teller ned til OUL. Hihi
Jaa, skikkelig! Jeg gleder (og håper vi kommer dit alle mann alle) til vi er de som skriver at nå er vi bælfeite hele gjengen og vi knapt klarer å gå, og en etter en forteller de har vært innom sykehuset osv.Ja, snikleste ofte i en og to terminforum fremover i starten, og var misunnelig på de som var over den verste usikkerheten! Endelig er det vi som er der! Det er deilig
Over en uke til her, men akkurat denne siste uken har gått fort Satse på at den gjør det for deg også!Åh, fortsatt over 2,5 uke igjen til 12+0 her! Kjennes ut som evigheter..!
Håper det tar seg opp snart ja, er verst på dårlige dager, da ligger jeg bare å har det "vondt". Satser på helga blir bra, så nærmer jeg meg 10+0 med stormskrittOver en uke til her, men akkurat denne siste uken har gått fort Satse på at den gjør det for deg også!
Enig! Vi skal ha res-uke! Begtnner på jobb igjen jeg så regner med at tiden får bein å gå på i hektisk hverdag!Håper det tar seg opp snart ja, er verst på dårlige dager, da ligger jeg bare å har det "vondt". Satser på helga blir bra, så nærmer jeg meg 10+0 med stormskritt
Vi sier at meste uke raser av sted! En, to, tre, gå!
Føler med deg, samme her så utolmodigÅh, fortsatt over 2,5 uke igjen til 12+0 her! Kjennes ut som evigheter..!