Aprilbaby men blir Marsbaby

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
Kommer snikende fra April, har termin 1.april men pga diabetes hos meg så blir den født i mars:)
Vært på ul i dag å sett et bittelite frø som er 6+1:love7
 
Velkommen, så kjekt! ❤️❤️
Hos meg blir det nok omvendt, termin helt i slutten av mars men går nok over i april hvis det blir som med førstemann :happy:
 
Velkommen! Så kjekt å høre at alt var fint på ul :) jeg er helt i slutten av mars, så kan nok fort havne over i april.
 
Kommer snikende fra April, har termin 1.april men pga diabetes hos meg så blir den født i mars:)
Vært på ul i dag å sett et bittelite frø som er 6+1:love7
Velkommen. Jeg har 31/3, så godt mulig vi bytter gruppe :)
 
Velkommen:flower
 
Jeg har termin 02.april, men venter tvillinger så de kommer nok i Mars :) Andre i samme situasjon?
 
Jeg har termin 02.april, men venter tvillinger så de kommer nok i Mars :) Andre i samme situasjon?
Jeg har termin 31.03 og venter tvillinger, blir satt i gang to uker før :)

Jeg venter også tvillinger og har termin 3. april, så jeg henger både i april gruppen og i mars jeg også. :happy: Har jo forstått at det ikke blir noen april-baby(er) på meg denne gangen, men krysser fingrene for at de ikke vil ut før mars.
 
Jeg venter også tvillinger og har termin 3. april, så jeg henger både i april gruppen og i mars jeg også. :happy: Har jo forstått at det ikke blir noen april-baby(er) på meg denne gangen, men krysser fingrene for at de ikke vil ut før mars.
Samme her, la oss håpe de vil holde seg inne lengst mulig :Heartred
 
Back
Topp