April

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Er visst i tråd starte modus i dag:p

Eg har jo fulgt en del med innpå april, siden eg "frykter" april baby.. men ser at det er jo såå mange som forventer baby no i mars og som allerede har fått.. trur nok at siden april babyene kommer i mars er det vår oppgave å fylle opp april:p hehe

Haha, ja. Blir nok endel i april ja. Noen i april, mange i mai, og noen i juni. He he he!

Men det er nok ikke mange ukene til fødetråden begynnes å fylle opp her. De som har i starten av mai er jo allerede 34+, så fra 2 uker og oppover kan jo alt skje :)

Blir veldig spennende! Eg håper vertfall at han holder seg inne til Minst 21 april:) overtid er heldigvis uaktuelt for meg har legen sakt:p fler som ikkje "får lov" å gå over?

Blir veldig spennende! Eg håper vertfall at han holder seg inne til Minst 21 april:) overtid er heldigvis uaktuelt for meg har legen sakt:p fler som ikkje "får lov" å gå over?
Jeg får ikke lov å gå over på grunn av sv diabetesen. Akkurat det er litt kjekt :)

:) ja er deilig å slippe å gå å være lei og utålmodig ;)

Er med der inne jeg og,for har stor tro pp at det blir april baby her og,selv om jeg håper på å bikke mai:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp