april og mai

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
tenk nå er det kun to hele måneder igjen før vi begynner å få ut våre små[8D]
april med påska og sikkert mye fint vær.. være mye ute å styre litt på utsiden, så vips så e det
mai, med enda mer fint vær.... og 17 mai og sånn.

JUNI  mnd våres[:)][:D][;)][8D]
da kommer den ene etter den andre....

Har tenkt tanken ja
ikke lenge til vi får disse knøtta... nyt den tiden vi har igjen!
det er det eneste jeg sier er nyt tiden.. etterkant kan det bli mye skrik og lite søvn gitt
og mye fustrasjon!

Har faktisk tenkt på dette jeg å.
Nå nærmer det seg fort... bare komme over påaske å sånn nå, så er det ikke mange ukene igjen. Blir spennende å se på alle bilder av de nyfødte [:D]

det er nå tiden kommer til å gå fort. fint vær gjør at man er ute å koser deg og dagene går mye fortere. så har vi jo påska. for mitt vedkommende er april full av bursdager. så kommer mai da har både jeg og gubben dager åsså er det jo 17 mai. så vips er det juni... ferdig... gleder meg

Ja det går fort. Litt for fort syns jeg!! [&:]

Tror det er mest oss annengangsfødende som syns det er greit å vente enda litt til [:D]
Men husker hvor utålmodig jeg var selv....[:)]

ORIGINAL: Nikki!

dette blir bra.....=)

vi ligger muligens på føden sammen vi liz=)

ja det gjør vi nok hvis det blir sånn ca etter termin[;)]
blir så spennende...[8D]

Ja, det er helt utrolig!!! [:D]

Jeg husker godt den tiden alle her inne var fra 6-10 uker, og alle ivret etter å komme seg forbi første milepæl 12 uker!! Så ble det 20 uker som var et kjempestort må, også 24 uker, som er "levedyktighets-grensa" osv osv....

Nå er jo alle passert alle mål for lengst [:D] 

ORIGINAL: liz_84

dette blir bra.....=)

blir så spennende...[8D]

jeg går nok litt over jeg!=)

Babyen din kommer 13 juni [:D] [:D] [:D]

ORIGINAL: liz_84

dette blir bra.....=)

blir så spennende...[8D]

jeg går nok litt over jeg!=)

er det noe som er vanlig for førstegangsfødende, eller er det tilfeldig om man går over eller føder før termin.?

Ja jenter nå er det ikke lenge igjen som li_84 påpeker. For min del så kommer de to neste mnd til å gå kjempe fort. Holder på å flytte i disse dager og så om nøyaktig 1 mnd så begynner jeg med eksamen.. (og jeg som ikke har lest så mye ennå). Så er det i midten av mai disse eksamenene er ferdige og da er det 17 mai igjen og da er det ikke lenge til det skjer...
Det er en herlig ti dvi går i møte nå jenter. Vi får kose oss med den så lenge vi har den.

Klem

Jeg er ikke så utolmodig faktisk.
og dette er jo første gang. Synes tiden har gått alt for fort jeg. Synes det er så herlig å være gravid(selv med små plager) Men det kan jo ha noe med at jeg er så innstilt på at det blir med denne ene gangen. Samboeren vil ikke ha fler for han har jo en fra før. Men han ønsket seg jo egentlig jente da....(og det ser ut til å bli gutt igjen)så kanskje jeg får lurt han når det har gått en stund

hehe, her kommer nr 3 og 4 snart - så hvem vet hvor haren hopper?

så lenge mine holder seg inne til jeg har passert uke 35 så er det greit for min del[:)] med første fikk jeg før termin med andre gikk jeg over.....

sist gang kom  gutten min 7 dager før termin. så håper litt på at dennne åsså kommer før slik at jeg slipper å gå over denne gangen.

Ja han kan godt ha 3 synes jeg og[:)]. Tiden vil vise. Får nok godt hjelp av foreldrene mine til overtalelse. For de vil gjerne ha mer enn ett barnebarn

Back
Topp