April igjen, å vi har 1-åringer jenter <3

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Da er vi allerede kommet til april igjen... :-) Sykt hvor fort tia går, sant som de sier at når man får barn så flyr tiden å det er jammen meg sant å ja :o På denne tiden i fjor gikk slimproppen min, den jeg hadde håpet på skulle gå noen dager i forveien fordi jeg var så spent :D I morgen er det allerede et år siden vi ble innlagt på st.olavs, husker det som det var i går :-) Savner den tia litt, alt var såå spennende for ei lita jente som meg som skulle bli mamma for første gang å viste ikke hva jeg hadde i vente :D På mandag, 3 april har vi en aktiv, flink, god, å bestemt 1-åring i hus :o hvor er babyen min? ;o

Tiden går skremmende fort! Hadde termin i dag for et år siden, men lillegutt ville ikke komme ut før 7.april - og jeg husker jeg var såååå lei av å vente i denne tiden her [emoji23] men det var absolutt verdt ventetiden, han er verdens beste [emoji173][emoji173][emoji173]

Det går så altfor fort!!! *poff* så var babytida over. Jeg vil gråte [emoji12] Heldigvis er det en fantastisk sjarmerende alder de er inne i nå. Og hver dag lærer de noe nytt. Litt mer Feedback enn når de er nyfødt pudding. [emoji38] Enda noen uker til lillebror er 1 år. Men som tida flyr!

Her blir snuppa 1 år i morgen [emoji173] på denne tiden lå jeg med rier jaget frem av piller, som dabbet av natt til 4. Ny runde med piller den 4 og en pille for mye og det gikk i full fart [emoji12] så 23:41 i morgen er det 1 år siden hun så dagens lys [emoji173][emoji173]

Back
Topp