APRIL ER HER- er du klar?

M

Moderator Eve

Guest
Føler du at du mentalt er klar for det som skal til å skje?
Har dere utstyr og klær klart?
Har du pakka fødebagen?

ER DU KLAR?:Heartred
 
Veldig klar! [emoji7] alt står klart og vi venter på fødsel når som helst nå. Til og med samboeren har sagt at nå kan baby godt få komme ut, jeg har vært klar litt lenger [emoji28]
 
NÅ er vi veldig klar til å møte mageboeren[emoji847] han må gjerne komme i løpet av uka for min del[emoji85]
 
Alt er klart, men vet ikke helt om jeg er 100% mentalt klar enda. Gleder meg veldig til å møte lille da. ❤️
 
Fødekofferten ble ferdig nå nettopp faktisk:happy: gjorde de siste små innkjøpa tidligere i dag. Jeg er så klar som det går ann å bli, og enda 2,5 uker til termin:dead::wtf:
 
Termin i morgen, og synes ikke det hadde gjort noe om hun kom snart altså! [emoji4] Tror ikke jeg blir 100% klar mentalt uansett, så da kan hun like godt sette i gang [emoji6]
 
Alt er klart, men noen ganger får jeg litt panikk og føler meg ikke klar allikevel..
 
Alt er klart, men noen ganger får jeg litt panikk og føler meg ikke klar allikevel..

Enig! Tror ikke jeg blir 100% klar mentalt, så hun kan bare komme så vi får startet det nye livet [emoji28][emoji177]

Vi har enda litt ting som må settes frem, har sagt til mannen at det skal ordnes i dag[emoji1360] 6 dager igjen
 
Back
Topp