April baby

Shorty

Andre møte med forumet
Jeg venter mitt første barn i slutten av april (termin 23.), og lurer på om jeg skal ha lammeskinn i vognen eller om det blir for varmt?

Jeg venter mitt første barn i slutten av april (termin 23.), og lurer på om jeg skal ha lammeskinn i vognen eller om det blir for varmt?
Det kan være dager der det er behov, men er jo bare å legge bort og bruke igjen til høsten dersom vi får en varm vår i år ;)

Alltid greit å ha uansett så ville absolutt kjøpt:)
Den skal jo regulere temperaturen og det er jo ikke særlig varmt i norge i april:)

Det er godt for babyen å ligge på lammeskinn uansett om det er sommer eller vinter, fordi det puster så godt :-)

Jeg ville kjøpt det. Blir det tropevarme fremover, bruker du det bare til neste år. Vesla mi på 2 år Jar det fremdeles i vognen :)

Bruker lammeskinn året rundt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Frøkna mi på 8 år sover på saueskinn hver natt sommer som vinter. Jeg får i juli og har tenkt til å kjøpe til den i magen og...

Her i Bergen har det snødd 17.mai før... Så kan være kaldt ;)

Kan ikke huske å ha sett deg, men hvis ikke så er du velkommen inn på aprilforumet. :D

Gratulerer med aprilbaby :)

Alltid greit å ha uansett så ville absolutt kjøpt:)
Den skal jo regulere temperaturen og det er jo ikke særlig varmt i norge i april:)
ja de skal jo egetnlgi det ;) men min svetta seg halvt i hel med saueskinn under så måte ta det vekk :P så tror nok det er litt varmt alikvell! men i april er det jo litt forskjellige tempraturer så er jo bare og ta det litt inn og ut av vogna evt :)

Har aldri brukt det til ungene. Den ene er prematur og født på høsten, hun hadde kveltes av varme :p Men mine er veldig varme av seg, brukt bare dyne i vogna fra april til november;) I sommer lå minste naken hele døgnet, bortsett fra om natta, men andre unger på barselgruppa var kledd i 2 lag i 30 plussgrader.

Jeg ville hatt det. Vi brukte det på sommeren også

Jeg brukte forresten fleecepose da jeg fødte i mars sist. Funket helt fint. :) Fikk en lammeskinnspose av mamma om høsten det året som jeg brukte den påfølgende vinteren.

Har to aprilgutter og har brukt lammeskinn året rundt :-)

Back
Topp