Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Du har selvfølgelig helt rett og jeg er helt enig. Takk for forståelsen fastlegen min sier det samme. Det er jo ikke greit.. langt i fra. Om vi hadde visst dette (som DE burde vite som jobber med dette hver dag) fra start så hadde vi ikke gått igjennom og betalt for disse tre forsøkene. Aldri i verden. Vi har ikke god økonomi og har måttet ta opp lån for å få dette til. Vi hadde IHVERTFALL undersøkt alle muligheter for å få fjernet, klippet eller tettet egglederen FØR vi fortsatte med ivf. Denne muligheten fikk vi aldri heller.Takk søte deg. Det betyr mye for jeg begynner å tvile på meg selv ofte nå.
Du har selvfølgelig helt rett og jeg er helt enig. Takk for forståelsen fastlegen min sier det samme. Det er jo ikke greit.. langt i fra. Om vi hadde visst dette (som DE burde vite som jobber med dette hver dag) fra start så hadde vi ikke gått igjennom og betalt for disse tre forsøkene. Aldri i verden. Vi har ikke god økonomi og har måttet ta opp lån for å få dette til. Vi hadde IHVERTFALL undersøkt alle muligheter for å få fjernet, klippet eller tettet egglederen FØR vi fortsatte med ivf. Denne muligheten fikk vi aldri heller.
Takk søte deg. Det betyr mye for jeg begynner å tvile på meg selv ofte nå.