Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Takk for at du spør Jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg syns det gikk.. Jeg gråt mye og vi hadde ikke noen god opplevelse med legen vi var hos.. Vi ble uansett satt opp til uttak på fredag og innsett neste onsdag, så får vi bare krysse fingrene. Selvom vi føler det er forgjeves. Skal ta opp alt med de når jeg er litt klarere i hodet...Nå har gråten og panikken gått over til likegyldighet og jeg føler meg helt flat..og enormt sliten.. vi fikk heller ikke vite antall follikler denne gangen eller når jeg skulle sette ovitrelle ol.. fikk heldigvis sykepleieren til å spørre han så vi fikk et svar på ovitrelle ihvertfall.Deg da? Hvordan går det med deg?
Takk for at du spør
Jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg syns det gikk.. Jeg gråt mye og vi hadde ikke noen god opplevelse med legen vi var hos.. Vi ble uansett satt opp til uttak på fredag og innsett neste onsdag, så får vi bare krysse fingrene. Selvom vi føler det er forgjeves. Skal ta opp alt med de når jeg er litt klarere i hodet...Nå har gråten og panikken gått over til likegyldighet og jeg føler meg helt flat..og enormt sliten.. vi fikk heller ikke vite antall follikler denne gangen eller når jeg skulle sette ovitrelle ol.. fikk heldigvis sykepleieren til å spørre han så vi fikk et svar på ovitrelle ihvertfall.
Deg da? Hvordan går det med deg?