Svar på tråd

Hadde masse egg, men jeg har fått tilbake væske i egglederen (den de forsøkte å fjerne i sommer, men bare gjorde alt verre istedet..) Det er visst 100% hydrosalpinx, og hydrosalpinx er mest sannsynlig grunnen til at det ender i kjemisk hver gang. De vil ikke operere meg igjen fordi magen er så herpa etter alle operasjoner.. så nå føler jeg bare alle forsøkene har vært unødvendig/forgjeves og jeg er sur for at de ikke har sagt det før nå ved SISTE jævla forsøket...

Vi var hos en spesialist i dag og han var 100% sikker på at det er hydrosalpinx jeg har og at det er riktig den første vurderingen som ble gjort om at den burde fjernes..  Men selvfølgelig ikke med den operasjonsteknikken de prøvde seg på i sommer da det gikk galt. Det er dét som er den grove feilen.   Men så fikk vi jo beskjed etter den mislykkede operasjonen at det ikke var hydrosalpinx og at det bare var væske som kunne tømmes, så da gjorde de jo det. Men nå er det kontrabeskjed igjen.. og vi har egentlig da kastet over 100k ut vinduet... føles det som..

Jeg er så forvirret, sint og innmari lei meg.. skal tilbake på onsdag for siste UL-kontroll før egguttak på fredag.. Men de må vel i såfall bare fryse om det blir noe for det er jo ikke noe poeng å sette inn embryo i min livmor bare for å gå igjennom enda en kjemisk.

Eneste behandlingen de tilbyr i Norge for hydrosalpinx, som ikke er via kikkhull, er å fjerne eggledern med åpen kirurgi. (Noe jeg kunne gjort om de ikke feilopererte meg i sommer. Ja jeg er bitter)

Men kirurgene sa tydelig i sommer at de ikke ville operere meg i buken igjen om det ikke sto om liv. Så akkurat nå føles det som vi er ved veis ende.. sånn helt plutselig. Er på vei full fart ned i kjellern nå...

Back
Topp