Svar på tråd

Off ja det har du helt rett i.. og jeg kjenner meg så godt igjen i sånn du beskriver at du har det nå. Har gått opp over 10kg de siste mnd og er 100% sikker på at det er alle mnd back to back med hormonstimulering. Det er jo egentlig en bagatell oppi alt, men med humørsvingningene og så demotivert jeg til tider føler meg, så gjør det ingenting bedre at jeg føler meg feit og stygg itillegg. Spesielt når jeg har dager hvor jeg føler jeg går igjennom alt dette for ingenting. Da tenker jeg også at jeg burde forstå at kroppen min er for dritt/føkka/dårlig for at dette noen gang skal resultere i barnet vi ønsker oss så sterkt.

Heldigvis vet jeg at dette ikke egentlig er "mine" tanker og muligens en idiotisk metode jeg bruker for å beskytte meg selv på.. Jeg vet vel egentlig ikke hva jeg faktisk føler og tenker om dagen. Alt er bare grøt. En grøt som er utgått på dato (pun intended).

Ja da er det mulig vi får innsett ganske likt  :love017 jeg regner med egguttak ila uka som kommer og innsett i starten av neste uke seinest. (Om det er noe å sette inn)

Når forventer du eggløsning og innsett ca?

Back
Topp