Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Gruer meg til ultralydkontroll på mandag.. Er redd det kun er et par follikler denne gangen også (selvom det var fler under sist forsøk så henger jeg meg så opp i de dårligste sykluse).. føler sjansen vår blir dårligere og dårligere for hvert mislykkede forsøk, selvom det på en måte bør være motsatt. Som jeg har skrevet i andre grupper så savner jeg den naive optimismen jeg hadde rundt første forsøk. Alt er så mye tyngre og vanskeligere nå som jeg er så pessimistisk og motløs.Hvordan går det med dere andre? Er det flere som har startet stimulering ennå?
Gruer meg til ultralydkontroll på mandag.. Er redd det kun er et par follikler denne gangen også (selvom det var fler under sist forsøk så henger jeg meg så opp i de dårligste sykluse).. føler sjansen vår blir dårligere og dårligere for hvert mislykkede forsøk, selvom det på en måte bør være motsatt. Som jeg har skrevet i andre grupper så savner jeg den naive optimismen jeg hadde rundt første forsøk. Alt er så mye tyngre og vanskeligere nå som jeg er så pessimistisk og motløs.
Hvordan går det med dere andre? Er det flere som har startet stimulering ennå?