Det kan fint finne på å regne om sommeren også
Ble hevet ut med et glass hvitvin mens mannen baker![]()
Jepp, som sagt, det er ikke unormalt i juli heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan fint finne på å regne om sommeren også
Ble hevet ut med et glass hvitvin mens mannen baker![]()
Ja sykling er flott. Jeg skulle bare ønske at det ikke gjorde så vondt. Å sitte på sykkelen. For rumpa!6 er tidlig, men når det ikke er hjemmekontor så har jeg første vekking på dag for å stå opp innen 6.30
Nå med hjemmekontot har jeg vekking på 6.30 for ås tå opp innen 7
8 skal alle ha vært på badet, spist frokost og fått matpakker og annet på plass i sekkene sine, to drar til skolen og siste kjøres i bhg. Enn så lenge. Tenk, til høsten skal hun på skolen. Skal tro om hun går, evt sammen med søstra, eller om hun kjøres i starten. Søstra sykler nemlig gjerne frem til frosten kommer, da kan de evt gå sammen.
Ja sykling er flott. Jeg skulle bare ønske at det ikke gjorde så vondt. Å sitte på sykkelen. For rumpa!
Har kjøpt ett mer behagelig sete, fortsatt vondt som f XDDet er mulig å få kjøpt mer behagelige seter.
Minstemor lærte å sykle i går. Stolt som bare det. Men jeg har henne ikke sykle til skolen som nybakt førsteklassing, og det kommer det til å bli litt krig om siden søstra som da begynner i 5. får lov, men det er noe med sidesynet og trafikkvurerigner som ikke er der hos ei på 5... Det er ikke heftig traffiert vei, men det er delvis en bildnvei uten forta og deretter et fortau med mange ander på sykkel og til fots, sistnevnte sånnsett mer trøblete (etter at de har krysset hovedveien, trafikklysregulert overgangsfelt)
Ja jeg husker da jeg gikk på barneskolen så måtte vi gjennom sykkelbane og få ett slags bevis på at vi hadde lov å sykle til skolen.Det er mulig å få kjøpt mer behagelige seter.
Minstemor lærte å sykle i går. Stolt som bare det. Men jeg har henne ikke sykle til skolen som nybakt førsteklassing, og det kommer det til å bli litt krig om siden søstra som da begynner i 5. får lov, men det er noe med sidesynet og trafikkvurerigner som ikke er der hos ei på 5... Det er ikke heftig traffiert vei, men det er delvis en bildnvei uten forta og deretter et fortau med mange ander på sykkel og til fots, sistnevnte sånnsett mer trøblete (etter at de har krysset hovedveien, trafikklysregulert overgangsfelt)
Rart det der.Men hvor lang tid kan posten bruke. Helt alvorlig, når en pakke er på postsorteringssentralen en times tid herfra, der posten sorteres før den kjøres ut til folk, eller i mitt tilfelle post -i butikk hvor jeg får hente den, i dag. Klokken 8-noe. Før 9 i dag tidlig.
Så kan jeg ikke forvente at de tar den med i dag til butikken så den kan hentes? Hvor sørens tidlig drar postbilen derfra da? Før 9? For pakken er forventet levet i morgen.
Greit nok, jeg TRENGER den ikke før neste uke eller neste måned eller noe sånt, når jeg en gang skal sette opp teltet, teltstengne ligger i mindten av den rullen som utgjør teltet i posen sin. Det er et enormt telt, jeg har ikke tenkt å finne frem de teltstengene inne for å fikse det før vi setter opp teltet.
Det er altså fikse-sett til ødelagt teltstang, samt footprint som kommer. Sistnenvte er jeg litt spent på hvor stor plass det tar. Ikke så mye antar jeg
Det er litt mer prinsippielt jeg lurer på hvorfor pakken som var sortert for videresending før 9 i dag tidlig, ikke faktisk blir vidersendt til butikken hvor jeg kan hente den, i dag.
Ja jeg husker da jeg gikk på barneskolen så måtte vi gjennom sykkelbane og få ett slags bevis på at vi hadde lov å sykle til skolen.
Ja, litt liten for det enda. Snart skolejente, wow.Ja, sånn er det ikke på opplegget her da. De har en sykkeltest i 6. klasse på vårparten, men de har lov å sykle fra 4, fra tredje dersom de har skriftlig tillatelse fra foreldrene. Er reglene fra vår skole (reelt har de ikke lov til å nekte, men dette er forankret i fau)
Minstemor kan altså sykle, flatt og oppoverbakker, tørr ikke nedover, så det sier seg selv at hun ikke skal sykle til skolen til høsten, hun er 5 år gammel.
Ja, litt liten for det enda. Snart skolejente, wow.
Hehe, hun ville møte mammaen og resten av familien sin tidligHelt snålt hvor fort det har godt.
Nå er hun jo skolejente et år før planen siden hun bestemte seg for å komme i desember i stedet for januar da.
Hehe, hun ville møte mammaen og resten av familien sin tidlig![]()
Kanskje en komboEller mora stressa henne ut?
Vannet gikk mens jeg hektisk stresset lille julaften for å bli klar til jul... Jeg klarer ikke helt fri meg fra tanken om t det er min feil at hun kom da. Men altså, det hadde jo ikke startet om det ikke var modent og klart og hun kom ganske fort tross alt, riene kom ikke før et døgn etter vannavgang men ungen var ute 4 timer etter at de kom omtrent. Korppen min var åpenbart klar for å få henne ut
Kjempebra det da. Blir gøy det.hun var ikke prematur nei, det var 37 uker og en dag eller to, så hun var innenfor i så måte. Jeg hadde bare lyst at hun skulle kommet en uke senere, men det går bra, det gjør det, hun gleder seg til å begynne på skolen og er veldig klar!