April 2017!

Ja eg visste væl ikkje att eg ens var gravid så tiden har gott otroligt fort

2 aug er det 1 år siden Jeg fikk positiv test! Gått fort sånn sett til tross for en treg graviditet:))

Det er helt sykt.. Hvor har det siste året blitt av?

Tror jeg hadde positiv test 8.august. Men er vel ganske nøyaktig ett år siden han ble unnfanget. :P

Haha, da fikk jeg jommen litt svar på når poden faktisk ble unnfanget! :p Portugal på ferie gitt! :p :)
Testet først 12.08 og husker fremdeles sjokket over blått kryss!! ;)

Haha, da fikk jeg jommen litt svar på når poden faktisk ble unnfanget! :p Portugal på ferie gitt! :p :)
Hahaha! Feriegave :cool: :P

Hahaha! Feriegave :cool: :P
Haha, helt klart! ;) Er den ferien vi kaller "DEN FERIEN" fordi den var så sykt bra! (Og vært sammen i 15 år med et par reiser minimum hvert år.) Kommer aldri til å glemme den ferien når vi kan se på verdens beste resultat vokse opp! :p ;) :)

Haha. Våres er også Portugal baby og jeg testet positivt 12 august for det var da vi kom hjem. Husker jeg vaset rundt i Lisboa med mensmurringer og hvit shorts samme dagen og var så redd for å få mensen før jeg kom hjem og kunne skifte :)

Haha. Våres er også Portugal baby og jeg testet positivt 12 august for det var da vi kom hjem. Husker jeg vaset rundt i Lisboa med mensmurringer og hvit shorts samme dagen og var så redd for å få mensen før jeg kom hjem og kunne skifte :)
Haha - fantastisk! :)
Jeg trodde jeg fikk mens noen dager før - hadde litt blødning (som da sikkert var festeblødning), og tanken på å være gravid slo meg ikke en gang:p

Back
Topp