Da har de første kommet inn på april 2017 gruppa!:O Det er rart å tenke på at jeg stod med en positiv graviditetstest i hånden i fjor på denne tiden og nå sitter jeg her med lille jenta mi. Tiden går så fort!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk ekstremt sakte da jeg var gravid. Men de siste 3 mnd har bare fløyet avstedDet er helt sykt.. Hvor har det siste året blitt av?
Hahaha! FeriegaveHaha, da fikk jeg jommen litt svar på når poden faktisk ble unnfanget! Portugal på ferie gitt!
Testet først 12.08 og husker fremdeles sjokket over blått kryss!!
Haha, helt klart! Er den ferien vi kaller "DEN FERIEN" fordi den var så sykt bra! (Og vært sammen i 15 år med et par reiser minimum hvert år.) Kommer aldri til å glemme den ferien når vi kan se på verdens beste resultat vokse opp!Hahaha! Feriegave
Haha. Våres er også Portugal baby og jeg testet positivt 12 august for det var da vi kom hjem. Husker jeg vaset rundt i Lisboa med mensmurringer og hvit shorts samme dagen og var så redd for å få mensen før jeg kom hjem og kunne skifteHaha, da fikk jeg jommen litt svar på når poden faktisk ble unnfanget! Portugal på ferie gitt!
Testet først 12.08 og husker fremdeles sjokket over blått kryss!!
Haha - fantastisk!Haha. Våres er også Portugal baby og jeg testet positivt 12 august for det var da vi kom hjem. Husker jeg vaset rundt i Lisboa med mensmurringer og hvit shorts samme dagen og var så redd for å få mensen før jeg kom hjem og kunne skifte