Apple!!

Sarah

Elsker forumet
Gurimalla, først nå gikk det opp for meg hvor langt du faktisk er på vei! Fy søren så fort tiden har gått!!
Hvordan er formen? Begynner å bli rimelig tungt kan jeg tenke meg? Og ikke minst mye liv i magen[:)]
Er du i full jobb fortsatt?? Tenk at det ikke er lenge til tvillingene er ute, er det ikke rart å tenke på??

Stor Sarahklem sendes din vei[:D]

Ja hvordan går det med deg foresten, har tvillingene begynt¨å bli utoldmodig og vil ut, eller greier du å holde på dem litt til.

Lurer på hvordan det går med deg nå?

Henger meg på her, hvordan går det Apple? Ikke lenge igjen nå[:)]

[;)]dytte dytt

ORIGINAL: VenterPåStorken

Henger meg på her, hvordan går det Apple? Ikke lenge igjen nå[:)]

Henger meg på her jeg å....venter i spenning på oppdatering Apple[:)]

Hun kommer vel innom å titter her en dag satser jeg på, men siste jeg hørte var at det er tungt men at tvillingene har det veldig bra i magen. Men de kan jo i utgangspunktet komme når som helst. [:)]

Blir spennende!!!

dytte.. hvor er du apple??[:)]

WEEEEEEEEEEEEEEEEEE[:)] Ja fytti å fort den tida har gått! Og flink du er Apple som har klart å "holde" dem inne så lenge! De trives nok MASSE inni magen din[;)]

Så koslig å høyra fra deg og at alt går bra[:)][:)] 

GRATULERER MED 35 UKER!
Snart er du Mamma til to små mirakler!

Utrolig Apple, GRATULERE med 35 uker i dag!! Må være en lettelse at de har holdt seg inne til nå, og selv om de bør være der en uke eller to til så klarer de seg finfint om de kommer nå. Må være godt å tenke på!

Gleder meg sånn til sladretråd om deg og tvillingene!! [:)]

Apple ( det er jo fortsatt grønt for deg[;)])det er jo flott da 35 uker med tvillingene fortsatt ombord[8D] Tenk  uker til så er de ikke født fortidlig heller, kanskje du greier det men det er normalt for tvillingmødre å føde fra nå av, jeg var nok ikke eldre enn dine to når jeg ble født, min tvillingsøster og jeg ble født uten fetstoffer. Da slipper du nok det, hurra da rekker dine to små å danne fettstoffer på kroppen før de kommer ut[:D]

ORIGINAL: Nesing

Du er knallflink, vennen! Tenk så fantastisk at de to små ligger inne i magen din for å vokse seg enda større og sterkere. Et bedre sted enn det kan de ikke være foreløpig. Satser på at de holder seg i magen din et par uker til, men uansett går jo dette kjempebra nå. Lykke til med innspurten, vennen!

Sign nesing. Også må jeg legge til at det var veldig kos å høre fra deg, godt å høre at du er ved godt mot tross 2 aktive i magen som "forbereder" deg på det hektiske livet som blir når de kommer ut[;)]
Hihi.. masse lykke til apple. Sarahklem

Back
Topp