Apple tv..

Har det og blir ikke mye brukt.. Brukte det en del før men synes dem er dårlige på å legge inn nye filmer ol.

Men går det ann å se på f.eks netflix og tv2sumo gjennom den også eller e det kun Itunes?

Vi har den å bruker den kjempe masse, eller når vi først ser tv da for da får vi se akkurat det vi vil fra Mac og iPad, eller netflix og viaplay!

Då trur eg jaggu meg eg må te anskaffelse :) pc'en min rauk igjen i går. Så no e den atter en gang på service. Så no blir eg sprø :) kom på da for seint te å ønska meg te jul. Men pleier å få litt penger. Så då skal eg te anskaffelse av ein :D

Ja vi har og vi bruker den hver dag :D
Hører på musikk via den, og har lagt til sånn skjermsparer så det kommer våre egne bilder på TVen, det er kjempekoselig, mini elsker det og vi får masse skryt når vi har gjester :)

Vi har hat vår i 7 år og bruker den masse masse (har den amerikanske da!).

Uten å måtte laste de ned? :) kordan får ein tak i den amerikanske? :)

AppelTV er jo streaming og ikke nedlasting. Det koster penger for det du skal kjøpe/leie.
Google hvordan du gjør det, jeg er ikke helt sikkert siden det er 7 år siden vi gjorde det.

(tror du må kjøpe boksen fra usa, men ikke sikker.)

Vi har den og bruker den masse:) leier film og ser netflix:)

ja, bruker den daglig ! helt genial !

Vi har to stk og de blir brukt ganske mye. Synes det er en helt genial dings særlig når den så lett kan brukes med iPhone og iPad.

Skal sjekkes ut etter jul her også;) Hva koster det?

Ja, eg ser nesten alt på nettet. Så hadde vært greit å sett på litt større skjerm enn ipad'en. :)
Samme her :oops: Begynner å bli litt lei av å se på ipaden her også.Hadde vært greit å fått det på tven:)

Back
Topp