Apple og eplehuset....hjelpes...

OH RLY?

Forumet er livet
Først kontaktet jeg eplehuset, som kontaktet apple, så ventet eplehuset på svar fra apple. så ringte eplehuset meg når de hadde snakket med apple og sa at jeg kunne kontakte apple.
Så fikk jeg mail fra apple som lurte på om jeg hadde snakket med eplehuset. Så da må vel eplehuset fortelle hva de snakket med apple om til apple igjen da før apple kontakter meg med det endelige resultatet om iPaden... jadda!

Alt dette fordi jeg har defekt ladermottak på iPaden min og en liten bulk på motsatt ende som oppsto en måned tidligere... at ladermottaket på Ipaden (2) har en tendens til å gå sund har ingenting å si tydeligvis...at folk har mistet iPaden sin i asfalten og fått knust skjerm + sluttet å virke med en gang for så å ha fått en ny av apple uten noe styr det spiller visst heller ingen rolle. det er ikke meningen at kundene skal behandles likt.

så nå venter jeg da...på svar igjen emoticon

aiks!
Kjenner jeg gruer meg til å kontakte eplehuset nå ja!:P
Skulle gjerne ha fiksa macen min siden laderuttaket ble SVIDD når jeg hadde laderen i endag o_O

Men hvis det skal være sånn frem og tilbake og tilbake og frem igjen så gidder ikke jeg altså.... :P

ikke sikkert det er like ille med mac som med iPad da, for iPaden reparerer de tydeligvis ikke men erstatter den med en ny.....hjelper ikke meg det når jeg har lagret masse ting på den....vil ha min fikset jeg, ikke ny....(asså ny er bedre enn ingen og da selvfølgelig)

Back
Topp