Apper

Preggers er super, bruker gratis versjon. Er det vært å betale oppgradering?
Jeg ble trekt for et år, var egentlig ikke menningen, tok betaling for en uke og glemte å slå det av. Så jeg vet ikke forskjell på betalt og ikke.
 
Preggers og preglife foreløpig :)
 
Jeg bruker babyverden og graviditet +, men jeg vet ikke helt hvor mye jeg stoler på graviditet+, for den viser veldig forskjell i størrelse på foster ifht babyverden sin og hvis du leser på topp 100 navn i Norge på appen så virker noen av navnene litt usannsynlige at er på topp 100 lista egentlig , eksempler som «Martin heltveit på plass nr 50» og Johan Skorild på nr 51»
 
Jeg bruker babyverden og graviditet +, men jeg vet ikke helt hvor mye jeg stoler på graviditet+, for den viser veldig forskjell i størrelse på foster ifht babyverden sin og hvis du leser på topp 100 navn i Norge på appen så virker noen av navnene litt usannsynlige at er på topp 100 lista egentlig , eksempler som «Martin heltveit på plass nr 50» og Johan Skorild på nr 51»
Jeg liker animasjonen på graviditet+ men enig i at størrelsen virker helt off
 
Preggers for å følge med på størrelse, Preglife og Helseoversikt for sånn ellers
 
Graviditet+ for animasjon, Babyverden for mer riktig størrelse (og i tillegg podcast). :) Og sånn ellers ser jeg Channel Mum sine ukentlige videoer på YouTube, med info om baby og hvordan mange mødre føler se i de ulike ukene.
 
Back
Topp