Apper

Jeg bruker preglife og graviditet+ :)
Denne er dessverre ikke norsk, selv om en kan få norsk tekst i selve appen. Men syntes den er super for å legge inn fremtidige timer hos jordmor/gyn, samt skrive notater dersom jeg ønsker det :)
 
Bruker både preglife, graviditet+, Pregnancy (oppfølger til WomanLog) og Preggers :wacky: kommer nok ikke til å bruke alle etterhvert, men prøver meg litt frem på hvilken jeg liker best ;)
 
Bare preglife. Hadde brukt en notatbok om jeg ville føre dagbok over ting gjennom svangerskapet (prøvde det sist, men falt av pga ekstrem trøtthet :D)
 
Jeg liker Preglife best av alle.
 
Jeg har BV, Preggers og Preglife. Men bruker alle lite. Bare til å lese den lille informasjonen som står uke for uke og følge veksten på den lille i magen :)
 
Jeg bruker preglife og graviditet+. Jeg bruker de egentlig kun til å lese meg opp, og følge med på utviklingen til den lille :) Mulig jeg vil angre på at jeg ikke dokumenterer mer, men akkurat nå orker jeg ikke :)
 
Jeg har Ovia, Preglife og Babyverden, men syns Ovia er den desidert beste, så kommer nok til å slette de andre når jeg er ferdig med første trimester som jo er når mesteparten av utviklingen til fosteret skjer.
 
Back
Topp