Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har preglife og babyverden gravid og barn fra før. Kan du si litt hva de andre går ut på?har lastet ned preggers, preglife, libero og babyverden- gravid og barn
Jeg har preglife og babyverden gravid og barn fra før. Kan du si litt hva de andre går ut på?
Engelsk app hadde vert kjekt så må vell få en app til eneste jeg husker var veldig nyttig er appen som heter rieteller. Men skulle også ønsket meg en veldig oversiktlig liste appde går ut på det samme preggers er en engelsk versjon, libero er en litt dårlig utgave av babyverden vil jeg påstå. syntes bare det er gøy å se hva de ulike appene skriver om de ulike dagene/ ukene. har du noen andre apper?
Hahaha, jeg tenkte på rieteller-app selv her en dag, men tenkte «det er kanskje litt vel tidlig». Jeg er en planlegger nemligEngelsk app hadde vert kjekt så må vell få en app til eneste jeg husker var veldig nyttig er appen som heter rieteller. Men skulle også ønsket meg en veldig oversiktlig liste app
Jeg kjøpte meg en sånn dokumenter app. Som logget søvn og amming og bleier å sånn. Måtte d for å kunne vise mannen hvor lite jeg sov om natten og hvorfor ikke en time eller to hjalp på dagen.
Hadde glemt Libero appen.
Hvilken baby navn app?Hahaha, jeg tenkte på rieteller-app selv her en dag, men tenkte «det er kanskje litt vel tidlig». Jeg er en planlegger nemlig
Men har lastet ned to babynavn-apper
Disse;Hvilken baby navn app?
Hva heter den?Jeg kjøpte meg en sånn dokumenter app. Som logget søvn og amming og bleier å sånn. Måtte d for å kunne vise mannen hvor lite jeg sov om natten og hvorfor ikke en time eller to hjalp på dagen.
Hadde glemt Libero appen.
Samme her helt avhengig, inne å leser hver daghar lastet ned preggers, preglife, libero og babyverden- gravid og barn