Apper?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Hvilke apper bruker dere for å følge graviditeten?
Jeg har mange, men er spesielt fan av Ovia pregnancy-appen og digger disse greiene som sammenlikner Eskimoen med små og rare dyr hver uke :D den har mulighet til å velge bakevarer og andre ting også!
Noen flere som har noen spennende apper de vil dele?
Kan godt dele fler av de jeg bruker om noen andre er appegale som meg!

Screenshot_20190228-002955_Ovia Pregnancy.jpg

Babyverden har en veldig enkel en som det er lett å holde følge med.
20190228_003412.jpg

Mange bruker også preglife, denne har dere garantert sett før!
Screenshot_20190228-003651_Preglife.jpg

Tipser om at i Ovia Pregnancy kan man slå opp legemidler og mat om man er litt usikker, det visste jeg ikke!

Sist hadd jeg en app som viste hvor stor spiren var ved å beskrive den som en frukt eller et bær! Vet noen hvilken app det er?

Sist hadd jeg en app som viste hvor stor spiren var ved å beskrive den som en frukt eller et bær! Vet noen hvilken app det er?
Mange som gjør det.
Ovia pregnancy kan du velge mellom størrelser sammenliknet med frukt, bakevarer, rare dyr eller leker

Mange som gjør det.
Ovia pregnancy kan du velge mellom størrelser sammenliknet med frukt, bakevarer, rare dyr eller leker

Takk, det var en app på norsk.. og jeg trodde ikke jeg hadde slettet noen av dem, men jeg kan ikke finne igjen det med størrelsen i noen av de jeg har nå:facepalm:

Takk, det var en app på norsk.. og jeg trodde ikke jeg hadde slettet noen av dem, men jeg kan ikke finne igjen det med størrelsen i noen av de jeg har nå:facepalm:
Åh.. nei da vet jeg ikke desverre.. bruker nesten bare engelske.
Det du kan gjøre, hvis du har Android er å gå inn på play store, mine apper, bibliotek, og se der, da får du en liste.

Jeg tror rett og slett det var den appen som het «Gravid» jeg.. lette gjennom AppStore og fant den der:happy:

Takk uansett :-)

Back
Topp