Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den må jeg laste nedJeg bruker en som heter Sprout - fantastisk fremstilling av barnets utvikling i magen![]()
Vet ikke hvilken tlf du har, mn tror den funker best på iPhone!Den må jeg laste ned![]()
Jeg har iphone 6Vet ikke hvilken tlf du har, mn tror den funker best på iPhone!
Takk for tips! Denne var kjempefin!Jeg bruker en som heter Sprout - fantastisk fremstilling av barnets utvikling i magen![]()
Har den appen jeg og. Veldig gode bilderJeg bruker en som heter Sprout - fantastisk fremstilling av barnets utvikling i magen![]()
Jeg tror kanskje den gratisversjonen er bare noen uker og så må du betale. Mn dt gjorde jg gladelig etter noen ukerSprout pregnancy eller sprout pregnancy +? Får man mye mer i den for 39kr?
Jeg nærmer meg uke 8, og syns det er veldig gøy å følge med på den!Jeg har iphone 6
Den ser veldig bra ut. Men nå i uke 3 snakker den om egg og sædceller. Gleder meg til uke 5, da kom det hjertelyd![]()
Jeg tror kanskje den gratisversjonen er bare noen uker og så må du betale. Mn dt gjorde jg gladelig etter noen ukermn ser dt står at funker best på iPhone 6. Var ikke like imponerende på mannens telefon.
Ville bare testet gratisversjonen og sett hvordan det så ut, mulig dt ikke er 3D?Har 5s
Ville bare testet gratisversjonen og sett hvordan det så ut, mulig dt ikke er 3D?