Apper til å tracke svangerskapet

Museline

Glad i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Denne fra Eplemos kan få en egen tråd.
Hvilken apper bruker dere, hva er fordeler, ulemper og forskjeller? Hvilken app er favoritten? :joyful:

Flow - denne har fulgt syklusen min i flere år, liker måneds kalender fremsiden og bruker den til å notere symptomer.
Babyverden - forum med dere! Dag for dag oppdatering og podcast.
Nørs - nyttige artikler, oppgaver og ukesoppdateringer.

Flow - denne har fulgt syklusen min i flere år, liker måneds kalender fremsiden og bruker den til å notere symptomer.
Babyverden - forum med dere! Dag for dag oppdatering og podcast.
Nørs - nyttige artikler, oppgaver og ukesoppdateringer.
Bruker Preglife bare :joyful: Og Babyverden da! Kommer jo inn på ukedagen før jeg får kommet inn på forumet :smiley-ashamed004

Liker BabyJourney - den svenske appen, veldig godt UI er så søt og appen generelt er veldig oversiktlig. Den er koblet til mannen min og han kan også sjekke hvor langt vi har kommet og lese meldinger og tips til partner for denne uken. Det er også mulig å legge til flere andre i teamet ditt også, f.eks. foreldrene dine, bestevenner osv.

Ellers bruker jeg 2 andre apper på morsmålet mitt også.

Vedlegg

• IMG_2293.png
    IMG_2293.png
    262,1 KB · Visninger: 4
  • IMG_2292.png
    IMG_2292.png
    702 KB · Visninger: 3
  • IMG_2294.png
    IMG_2294.png
    907,6 KB · Visninger: 3
  • IMG_2295.png
    IMG_2295.png
    897,9 KB · Visninger: 4
  • IMG_2296.png
    IMG_2296.png
    268,2 KB · Visninger: 4
Liker BabyJourney - den svenske appen, veldig godt UI er så søt og appen generelt er veldig oversiktlig. Den er koblet til mannen min og han kan også sjekke hvor langt vi har kommet og lese meldinger og tips til partner for denne uken. Det er også mulig å legge til flere andre i teamet ditt også, f.eks. foreldrene dine, bestevenner osv.

Ellers bruker jeg 2 andre apper på morsmålet mitt også.
Den så skikkelig bra ut! Lurer på om jeg skal prøve den altså :smiley-bounce012

Back
Topp