Apper i barseltid og babyperiode

Lysistrata

Forelsket i forumet
Noen som har tips til snedige apper i barseltiden eller babyperioden? Har allerede WonderWeeks fra forrigemann, som var gull verdt, vil gjerne vite om det finnes andre!
 
Eneste jeg har er "wonderweeks", "child growth tracker" for å holde styr på vekt/lengde/percentiler, og "up & close" for diverse god info på hvordan man knyter bæresjal på ulike måter og slikt.
 
Eneste jeg har er "wonderweeks", "child growth tracker" for å holde styr på vekt/lengde/percentiler, og "up & close" for diverse god info på hvordan man knyter bæresjal på ulike måter og slikt.

Ååå, Up&Close hadde jeg på forrige mobilen, den må på plass igjen. Takk! Tror jeg hadde et par andre bæreapper, men husker pinadø ikke hva de heter
 
Det står så mye rart på den wonderweeks at den ikke er verdt pengene, men ja syntes dere at den er verdt å kjøpe?
 
E
Ååå, Up&Close hadde jeg på forrige mobilen, den må på plass igjen. Takk! Tror jeg hadde et par andre bæreapper, men husker pinadø ikke hva de heter
Eneste andre jeg hører mye om er "wrap manager" for å holde styr på hva man eier/kjøper/selger.
 
Det står så mye rart på den wonderweeks at den ikke er verdt pengene, men ja syntes dere at den er verdt å kjøpe?
Ja, jeg syns den er verdt hvert ett øre. Er helt grei gratisversjonen og, men i den betalte får man tilgang på hele boka deres delt inn i det som er relevant for de ulike periodene. Mye spenner lesning og god informasjon.
 
Ikke direkte app, men jeg synes ammehjelpsgruppen er fin å ha i newsfeeden på fb, og lesetilgang til lillemini.com var verdt hver krone sist gang! Jeg har glemt ca halvparten derfra og kommer til å spandere på meg lesetilgang denne gangen også. Siden drives av ei helsesøster som har et brennende engasjement for disse småttisene, og inneholder utrolig mange gode, faglig forankrede artikler og nyttige verktøy om alt fra fjerde trimedter, søvn, amming, bæring, kolikk, babyens temperament, sykdom, vaksiner og ting man ikke visste man lurte på en gang. Anbefales på det varmeste.
 
Ikke direkte app, men jeg synes ammehjelpsgruppen er fin å ha i newsfeeden på fb, og lesetilgang til lillemini.com var verdt hver krone sist gang! Jeg har glemt ca halvparten derfra og kommer til å spandere på meg lesetilgang denne gangen også. Siden drives av ei helsesøster som har et brennende engasjement for disse småttisene, og inneholder utrolig mange gode, faglig forankrede artikler og nyttige verktøy om alt fra fjerde trimedter, søvn, amming, bæring, kolikk, babyens temperament, sykdom, vaksiner og ting man ikke visste man lurte på en gang. Anbefales på det varmeste.
Får se om jeg ikke fikser lesetilgang på lillemini ja, det jeg har sett av artikler derfra virker helt supert. Faglig oppdatert og gode råd/innsikter.
Kjenner godt til ekspertene på bæring som har skrevet for henne, og de er kjempeflinke, noe som tyder godt for den generelle kvaliteten der.
 
Får se om jeg ikke fikser lesetilgang på lillemini ja, det jeg har sett av artikler derfra virker helt supert. Faglig oppdatert og gode råd/innsikter.
Kjenner godt til ekspertene på bæring som har skrevet for henne, og de er kjempeflinke, noe som tyder godt for den generelle kvaliteten der.
Hun bruker mye eksternt fagpersonell på det som går utover kompetanseområdet til ei helsesøster, og utviser god kildekritikk, og ikke minst kildehenvisning i artiklene jeg leste sist hvertfall. Da kan man sjekke opp kildene selv også, og jeg følte meg alltid trygg på at jeg fikk oppdatert og seriøs og faglig informasjon. I tillegg har hun jo en nydelig tilnærming til disse helt ferske små, og foreldrene som står midt i tøffe omveltninger i hverdagen sin.
 
Hvilken Wonder weeks app har dere, er jo tre eller flere forskjellige, er en gul, grønn og rosa som jeg har Hittil funnet, og de står trening på?? Kunne dere som har iPhone tatt bilde av appen så jeg kan velge riktig :)
 
Har Android, men er denne.
Ikke lydbok eller søvn som var de to andre alternativene.

Den fins på dansk også, men jeg foretrekker engelsk.
 
Glemte å poste screenshot jo :pScreenshot_20200113-224738_Google Play Store.jpg
 
Back
Topp