Apper for de minste

N

Nyckelpiga

Guest
Noen som har noen bra apper og anbefale for våre små? Skal på flytur og tenker at nettbrett med noe interessant på vil holde den svært så aktive gutten mer eller mindre i ro...
 
Altså, vet ikke om hva som er der. Men satser på at det er noen bra. Var postet på fremsiden på babyverden. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mye bra der, men de blir for avanserte. Her holder det nok med et ansikt som leker borte-tittei på skjermen. Har et spill hvor det kommer en rakett når han tar på skjermen, og der stopper ferdighetene hans :p Må vel innse at nettbrett ikke er for snaaart ettåringer, og det er vel egentlig bare bra ;)
 
Lillesnuppa mi HATER å kjøre bil så jeg lasta ned alle tingelingfilmene å la de på nettbrettet. Da ble hun mer fornøyd:) Men det var ikke før jeg la Frost/Frozen på den at hun ble stille og rolig i bilen. Er så utrolig lei den filmen men så lenge hun er rolig så er det verdt det!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sound touch er en slager til alle barn i vår familie. Trykker på dyr eller ting så
Kommer bilde av de opp.
Fin om morran! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sound touch er en slager til alle barn i vår familie. Trykker på dyr eller ting så
Kommer bilde av de opp.
Fin om morran! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Den er poppis her og :)
 
Takk for tips ! Nå har jeg lasta ned , så får han prøve når han våkner.
 
Lillesnuppa mi HATER å kjøre bil så jeg lasta ned alle tingelingfilmene å la de på nettbrettet. Da ble hun mer fornøyd:) Men det var ikke før jeg la Frost/Frozen på den at hun ble stille og rolig i bilen. Er så utrolig lei den filmen men så lenge hun er rolig så er det verdt det!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvordan får du lastet ned film? Viaplay elns? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ja- sound touch og Music touch er gøy her også :)

I tillegg liker hun tegneprogram for barn- da røsker hun fingrene over skjermen og skrattler. Vi har ett tegneprogram som lager lyd når de tegner på skjermen. Artig :)
 
Ja- sound touch og Music touch er gøy her også :)

I tillegg liker hun tegneprogram for barn- da røsker hun fingrene over skjermen og skrattler. Vi har ett tegneprogram som lager lyd når de tegner på skjermen. Artig :)
Hva heter tegneprogrammet? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Carmens verden og ABC-hjulet. Geniale for barna. En barnebok og en bokstavapp. Da kan barna ha iPad med god samvittighet!
 
Vil anbefale Tozzle . Puslespill som er enkle. Favoritt her. Og toca boca, lager mat og gir, frisør og andre.
 
Back
Topp