Apper for å lese om utvikling

ABMS

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Jeg lastet for noen dager siden ned en app som het Sprout. Her kan man se flotte illustrasjoner av fosteret/embryoet fra uke 1 og frem til fødsel og lese om utviklingen (på engelsk) Man taster inn sin termin så regner den ut hvor du er og hvor mange dager som er igjen. I tillegg kan du følge med på vekten din, kegeavtaler osv.
Likte appen veldig godt og tenkte å anbefale den.
(Litt ulikt hvor langt man regner et svangerskap for å være i verden så er kanskje litt mismatch, men det går da greit)

Noen som har noen andre slike apper å anbefale?
 
Takk for anbefaling! Jeg har lett etter en som er bra selv! Savner en app som både viser slike illustrasjoner med tekst og har en kalender funksjon. Slik at man kan notere ned symptomer, at man har husket pillene man skal ta og andre notater. Og at man kan se hvilken dato det er, slik at man kan se hvilken dato man feks er 12 uker!

Haha.. Jeg er kanskje litt storforlangende til en app :p :)
 
Hurra! Denne appen har jo en timeline så man kan se hvilke datoer man skal forholde seg til! Genialt :D
 
Går det an å legge inn binder med tekst også? Har lyst å kunne legge inn magebilde uke for uke
 
Går det an å legge inn binder med tekst også? Har lyst å kunne legge inn magebilde uke for uke
Nei jeg tror ikke det. Men det er også en som heter pregnancy journal sprout. Der kan man legge inn bilder, notater osv. Litt dumt det er to forskjellige apper, men da har man da muligheten :)
 
Nei æsj der må man betale for en bedre versjon for å få lov til å legge til bilder!
 
Jeg fant forresten ut at det går an å legge inn bilder på gravid appen :D da bruker jeg bare den ;) men takk for tips :)
 
Last edited:
Jeg er veldig fornøyd med Pregnancy HD! Du får mye info uke for uke, akkompagnert av både flotte bilder og 2D og senere 3D hentet fra UL. Så vet man hvordan typisk UL-bilde ser ut også :) Du kan måle og legge inn info om deg selv, og masse mer. Tidslinjen er kjempeflott!

Koster noe fra og med uke 13, hvis du vil fortsette å bla gjennom uke for uke. Verdt hver krone, denne appen.

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Her ser dere hva menyene har å by på av spennende innhold :)
 
Jeg er veldig fornøyd med Pregnancy HD! Du får mye info uke for uke, akkompagnert av både flotte bilder og 2D og senere 3D hentet fra UL. Så vet man hvordan typisk UL-bilde ser ut også :) Du kan måle og legge inn info om deg selv, og masse mer. Tidslinjen er kjempeflott!

Koster noe fra og med uke 13, hvis du vil fortsette å bla gjennom uke for uke. Verdt hver krone, denne appen.

Vis vedlegget 45379 Vis vedlegget 45380 Vis vedlegget 45381 Vis vedlegget 45382 Vis vedlegget 45383

Her ser dere hva menyene har å by på av spennende innhold :)

Hmm, den så jo veldig kjekk ut!
 
Bruker im expecting appn :) engelsk da :) men kalender og bilder og og sånt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så gøy! Der var mange lastet ned! Men når di teller så står det 5+6 og det er 6 uker? Vil det si at i morgen når eg er 6+0 er eg i min 7 uke?:)
 
Så utrolig flott app!
Takk for tipset! Den skal jeg laste ned :)
 
Jeg lastet for noen dager siden ned en app som het Sprout. Her kan man se flotte illustrasjoner av fosteret/embryoet fra uke 1 og frem til fødsel og lese om utviklingen (på engelsk) Man taster inn sin termin så regner den ut hvor du er og hvor mange dager som er igjen. I tillegg kan du følge med på vekten din, kegeavtaler osv.
Likte appen veldig godt og tenkte å anbefale den.
(Litt ulikt hvor langt man regner et svangerskap for å være i verden så er kanskje litt mismatch, men det går da greit)

Noen som har noen andre slike apper å anbefale?

Virker den kun på iPhone?
 
Back
Topp