Appen sier.....

Mamma*til*4

Flørter med forumet
:confused3Babyverden appen på mob sier at nå er det normalt for kroppen og legge på seg fremover( 12 uker) det er jeg IKKE klar for, har en historikk på rund 30 kg med de siste svangerskapene. Men er med godt mot, er veldig flink med maten og trener mye mer nå enn med de andre. Planen er å bli lekker som gravid denne gang ( Hehe.... Det er jo lov å håpe) andre som sliter med vekta under graviditeten? blir så misunnelig på de som bare får magen. :smiley-angry017

Jeg gikk også opp 30 kilo sist, så er mye mere bevisst på hva jeg spiser nå. Skal snart begynne med gåturer også :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har vært heldig og har bare gått inn 7 og 8 kg i svangerskapene, hååååper det går like bra denne gang! Så langt har jeg tatt av 2kg...(men det gjorde jeg ikke i de første).

Sist gikk jeg opp 22 kg. Men det var bare min skyld, jeg spiste alt jeg hadde lyst på selvom jeg hadde bekkenløsning som gjorde at jeg knapt kunne gå.
Jeg jobbet beinhardt for å få bort kiloene etter fødselen, og har ikke tenkt til å gå på samme smellen igjen.. :)

25kg+ første gang, 4kg+ andre gang, men da gikk jeg ned litt i starten, og veide 3kg mindre etter fødsel enn startvekt. Vil gjerne ha det sånn denne gangen og, men får se.

Jeg gikk ned litt i starten med begge mine, ikke at det hjalp, opp 17 og 23 kg og ikke er jeg så tynn i utgangspunktet, så må virkelig prøve hardere denne gangen, vurderer grete rode gravid hvis jeg ser at kg kommer fort. foreløpig går jeg ned, men vet jo at det snur igjen :p

Med førstemann var jeg tilbake på startvekta i uke 24 og så gikk jeg opp et kg i uka til og med en uke på overtid :violent001

Gikk opp 26 på min forje. Med det var ikke før lengre uti svangerskapet. Men da satt jeg å spiste 24/7. Nå er det andre boller. har ikke lagt på meg enda å kommer ikke til å gjøre det før jeg må. Passer veldig på hva jeg spiser og trener en del. så her skla det kun komme en babykul!!

Har gått opp 14-15 kg de to gangene jeg var gravid sist. Denne gangen har jeg lagt på meg mere i starten med de to første, så spennende å se hva det ender på denne gange:/

Med første gikk jeg ned 10 kg i vekten og lå på meg 2 kilo siste mnd. Med andre mann gikk jeg opp 10 kg som var en god del vann og hevelser, disse rant av dagen etter fødselen. denne gangen har jeg gått ned 3 kg

jepp går opp masse .. nr 1 - 25 kilo, nr 2 - 35 kilo , nr 3 - 14 kilo .. nr 4 ville jeg ikke veie meg , så aner ikke , men det var mye .. kommer ikke til å veie meg denne gangen heller .. gikk ned kjempe fort med nr 1 og 2 og var normalvektig igjen etter 1-2 mnd , men etter 3 og 4 sitter de litt bedre

Gikk opp 40 kg de 3 siste månedene sist :O La ikke på meg et gram før uke 28, da kom det ratt flere kilo i uka uten at noen bekymret seg noe særlig over det, mesteparten var vann, og det var så jævlig vondt. Gikk ned 30 kg ganske fort, de siste 10 var hardere for der la jeg nok på meg litt etter fødsel som hadde dilla på salami og majones :P

Back
Topp