Appen... IGJEN!

JPSK

Elsker forumet
Snart jeg gir opp hele BV-appen.. Bare problemer jo!

Nå kortslutter den hele tiden, får ikke laget nye emner på skjult... Blir så irritert og bruker den nesten aldri lengre.

Så derfor lite aktiv her inne... Blir vel nada hvis det fortsetter!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, den er ille nå :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg signerer deg JPSK på den altså :(
Jeg er kjempe lite aktiv selv etter oppdateringen av siste bv. Jeg blir kastet ut heeele tiden!

Har jo muligheten til å bruke dataen, men jeg er så vant med mobilversjonen, så liker ikke være der med dataen..

Kuttet snart helt ut å gå inn her tror jeg :( Er så lei alle problemene!..

Ja skikkelig irriterende!!! Det har var leeeenge nå, de bør ordne opp i det snart!

Veldig irriterende!! Forstår ikke hvorfor den aldri har klart å funke som den skal.. De mister nok mange brukere pga den!

Ser jeg har fått ny oppdatering nå som visstnok skal fikse de feilene.
Har oppdatert, så får se om det funker da...

Alltid skummelt med oppdatering :p men det kan da umulig bli verre enn det er, så tok sjangsen på å oppdatere hehe :)

Jørgen 12.02.14 <3

Min har ikke blitt noe bedre etter jeg oopdaterte i dag. Den henger seg fremdeles opp og kaster meg ut!

Det kan hjelpe å skru av og på telefonen :-)

Min har ikke blitt noe bedre etter jeg oopdaterte i dag. Den henger seg fremdeles opp og kaster meg ut!

Æsj :/ teite appen!

Orker nesten ikke være inne her mer når appen klikker hele tiden. Har oppdatert, så får vi se om jeg får vært inne lenger enn 2 min før jeg blir kastet ut igjen...

Godt å høre at det ikke bare er min som er sånn! Veldig irriterende!

I dagtidlig kom det ny oppdatering av appen til iPhone! :D Vi håper virkelig at den virker slik den skal nå.
Se også underforumet Teknisk informasjon for mer info ;)

Virket som ting var i orden en stund, men nå låste appen seg og kastet meg ut igjen :/

I dagtidlig kom det ny oppdatering av appen til iPhone! :D Vi håper virkelig at den virker slik den skal nå.
Se også underforumet Teknisk informasjon for mer info ;)
Jeg har blitt kastet ut flere ganger i dag. Har reinstallert appen, men har fremdeles problemer på iPhonen.....

Back
Topp