Appen funker ikke

Bella75

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Bruker appen på ipad. Når jeg åpner appen, kommer jeg til en sort side, med bv-ikon øverst med epostadressen min ved siden av. Ingen knapper eller mulighet til å komme videre.
 
Samme her. Feil på oppdateringa på appen virker det som. Håper de kommer med ny oppdatering raskt.
 
Slett appen, og last ned på nytt :) jeg bruker den nå. Var slik til meg også


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei dere,

dessverre er det mange som opplever dette :-(
Da det ikke er vi som utvikler appen kan vi dessverre ikke gjøre noe annet enn å vente. Håper dette er en sak som utviklerne vil prioritere å få rettet opp.
 
Hei dere,

dessverre er det mange som opplever dette :-(
Da det ikke er vi som utvikler appen kan vi dessverre ikke gjøre noe annet enn å vente. Håper dette er en sak som utviklerne vil prioritere å få rettet opp.
Jeg synes dere har gjort en utrolig dårlig avtale med de som har fått jobben med å utvikle appen deres når det eneste dere kan gjøre er å håpe på at utviklere vil prioritere det snart... Vel jeg har hatt problemer i flere i uker nå og snart er min tålmodighet slutt!
 
Jeg synes dere har gjort en utrolig dårlig avtale med de som har fått jobben med å utvikle appen deres når det eneste dere kan gjøre er å håpe på at utviklere vil prioritere det snart... Vel jeg har hatt problemer i flere i uker nå og snart er min tålmodighet slutt!
Må si meg enig der... desverre. Elsker forumet, men det er jo totalt ubeukelig som det er nå...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg synes dere har gjort en utrolig dårlig avtale med de som har fått jobben med å utvikle appen deres når det eneste dere kan gjøre er å håpe på at utviklere vil prioritere det snart... Vel jeg har hatt problemer i flere i uker nå og snart er min tålmodighet slutt!
Enig.
Det går utover aktiviteten på forumet, og når man kun får opp latest via appen er det problematisk å få fulgt med. Å bruke nettleseren på mobilen er bare å glemme, for det var hakke mer tungvint enn latest.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bruker appen på ipad. Når jeg åpner appen, kommer jeg til en sort side, med bv-ikon øverst med epostadressen min ved siden av. Ingen knapper eller mulighet til å komme videre.
Enig.
Det går utover aktiviteten på forumet, og når man kun får opp latest via appen er det problematisk å få fulgt med. Å bruke nettleseren på mobilen er bare å glemme, for det var hakke mer tungvint enn latest.


Sent from my iPhone using BV Forum
Må si meg enig der... desverre. Elsker forumet, men det er jo totalt ubeukelig som det er nå...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg synes dere har gjort en utrolig dårlig avtale med de som har fått jobben med å utvikle appen deres når det eneste dere kan gjøre er å håpe på at utviklere vil prioritere det snart... Vel jeg har hatt problemer i flere i uker nå og snart er min tålmodighet slutt!
Har gjort det uten at det hjelper mange ganger:(

Håper den snart virker igjen!
Slett appen, og last ned på nytt :) jeg bruker den nå. Var slik til meg også


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her. Feil på oppdateringa på appen virker det som. Håper de kommer med ny oppdatering raskt.


Prøv å avinstallere og installere appen på ny nå :)
 
Funker ikke her og har installert og installert flere ganger..
Hva med å bytte leverandør av appen, for den dere har no er jo helt ubrukelig og kommer til å koste Mangen brukere....
Og mye mindre innlegg på de som gidder å stikke innom.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Bruker appen på ipad. Når jeg åpner appen, kommer jeg til en sort side, med bv-ikon øverst med epostadressen min ved siden av. Ingen knapper eller mulighet til å komme videre.

Jeg får bare helt svart side med et 1X tegn nede i høyre hjørnet...
Har installert og avinstallert flere ganger, men det nytter ikke.
 
Jeg har oppdatert appen kun på telefon.
Har avinstalert 2 vganger.
Kommer opp at bruker finnes ikke når jeg skal logge inn.



________________________
Fedmeoperasjon 4 nov -13
 
Jeg har oppdatert appen kun på telefon.
Har avinstalert 2 vganger.
Kommer opp at bruker finnes ikke når jeg skal logge inn.



________________________
Fedmeoperasjon 4 nov -13
Hei,

kan du sende meg en pm med epostadressen din? (Husk at du skal logge inn med epost ikke nick.)
 
Back
Topp