Appelsiiiiin!!

Line123

Forelsket i forumet
Herregud nå har jeg fått dilla på appelsiner og da helst sure appelsiner! Må ha minst 6 om dagen! Noen flere som har cravings etter appelsin?

Googla appelsincravings og det kom opp at man gjerne spiste sure ting når man venter jente.. Hihi:) Hadde det ikke da jeg gikk gravid med sønnen min. (Vet for øvrig ikke kjønn enda!)
-L

Jeg liker ikke appelsin, men klementiner!! Merkelig kan du godt si :P

Ja her går det mye i appelsiner og klementiner, helst litt sure! Også de derre vepsebol-godteriene med jordbærsmak! De er supersure inni - digger dem! :-P Kanskje vi venter ei jente til vi da, selv om jeg spiste kun søte ting da jeg gikk med vesla. :-)

Her går det i kiwi! :-) Namnam...

Klementiner - de har jeg ikke sett i butikkene her enda. Gleder meg!

Frisk frukt generelt går ned her, det gjorde det sist og :)

BlackBeauty skrev:
Frisk frukt generelt går ned her, det gjorde det sist og :)

Her og :)

Har spist mye frukt hele tiden, men den siste uken har jeg også fått ordentlig appelsin crawings... Har spist 3 i dag allerede og klokka er bare 13.00 :)

Beate2012 skrev:

Har spist mye frukt hele tiden, men den siste uken har jeg også fått ordentlig appelsin crawings... Har spist 3 i dag allerede og klokka er bare 13.00 :)

Fantastisk! Her har det allerde gått nedpå 4 stykker og kontoret dufter herlig emoticon

Her er jeg også på appelsiner. Saftige, sursøte appelsiner.. naaaam!

Jeg er allergis mot sitrusfrukter, så nei!!

Men er hekta på salt lakris!

dette svangerskapet her er jeg mere sulten
Må ha noe ofte...

så slemme dere er...! nå fikk jeg også lyst på! Neida ;) jeg hadde appelsinjuice dille for en uke siden, men spydde hver gang jeg drakk det... 

Moren min hadde for øvrig dilla på sitroner under sitt svangerskap med meg og maulet visstnok hele ni kilo på en dag (med den gangens sitronpriser). Hun fikk jo jente :P 

Hadde et par dager hvor jeg spiste masse appelsiner! Men jeg begynte å klø så vanvittig på magen, så jeg slutta å spise appelsiner for å se om det kunne være derfor... og det slutta å klø, så tror nesten jeg fikk et lite allergisk anfall, noe jeg aldri har hatt  før!! Ellers spiser jeg en del frukt, er så godt med sånne friske ting :) Går mest i epler, druer og plommer<3 nam!!

med førstemann var jeg veldig glad i sitron og har vært dt en periode med denne også men litt mer søt behov på denne.. Sånn var dt ikke sist..

Sillebedille skrev:
Her går det i kiwi! :-) Namnam...

Kiwi også er godt! Fikk plutselig lyst på den nå, heldigvis har jeg den på kjøkkenet! :D *Springer*

Back
Topp