Appel macbook air? *flere spm NY*

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Noen her me appel macbook?

Fortelle litt om pc`n og forskjelle på den og pro??

Hvor stor skjærm har dere, og hvor stor plass har dere på hardisken??

Er det stor forskjell på 13" og 15" ... føler meg litt grønn [:'(]

Har apple mac, men ikke pro. Er kjempe fornøyd. Den er mega super rask[8D]. Once u try mac u never go back :))

Har hatt de fleste Mac´er, og er fornøyd med alle. Macbook Air er veldig veldig tynn, men god. Nå finnes det ikke vanlig macbook, men kun pro. Jeg har en vanlig i gamle modellen, men bestillte meg den nye macbook pro idag faktisk. Så kan komme tilbake om den er noe bedre [:)] Men, jeg tror ikke det har så mye å si på kvaliteten.. Det er mere minnet osv...
Anbefaler mac på det sterkeste! Det er og blir det beste [;)]

ORIGINAL: Cathee

Har hatt de fleste Mac´er, og er fornøyd med alle. Macbook Air er veldig veldig tynn, men god. Nå finnes det ikke vanlig macbook, men kun pro. Jeg har en vanlig i gamle modellen, men bestillte meg den nye macbook pro idag faktisk. Så kan komme tilbake om den er noe bedre [:)] Men, jeg tror ikke det har så mye å si på kvaliteten.. Det er mere minnet osv...
Anbefaler mac på det sterkeste! Det er og blir det beste [;)]

Mac fan her og, beste datamaskiner ever[:)] Men macbook Air går for å være litt svakere, flere som har sliti med at de har endel reparasjoner.
Har også en gammel macbook, kommer til å kjøpe pro når denne ryker(begynner snart å lure på om den ikke har tenkt til å ryke[:-])

HAR SÅÅÅÅÅ lyst til å bestille meg macbook nååå ja [:-][:D][:-]

Back
Topp