App

Miss.H.

Elsker forumet
Hvilken app bruker dere? Jeg har Libero, Flo, Preglife og Helseoversikt:hilarious: De sier også litt forskjellig om termindato.
 
Jeg har Flo (men den bruker jeg kun til å logge symptomer nå), Preggers (til å følge utviklingen til bebis), Min Graviditet (som har huskelister til graviditeten, fødebag og når man kommer hjem med babyen).

Noe annet jeg bør sjekke ut?
 
Jeg har Flo (men den bruker jeg kun til å logge symptomer nå), Preggers (til å følge utviklingen til bebis), Min Graviditet (som har huskelister til graviditeten, fødebag og når man kommer hjem med babyen).

Noe annet jeg bør sjekke ut?

Min Graviditet høres jo lur ut! Ser de har sånne lister å gjøre før fødsel inne på Helseoversikt også. Anbefaler den:cat:
 
Hvilken app bruker dere? Jeg har Libero, Flo, Preglife og Helseoversikt:hilarious: De sier også litt forskjellig om termindato.
Har du stilt inn rett terminlengde da? Appene varierer jo fra 40+0 og 40+3 som automatisk lengde:)
 
Har du stilt inn rett terminlengde da? Appene varierer jo fra 40+0 og 40+3 som automatisk lengde:)

Ja, hvorfor har de forskjellige lenge på graviditet? Skal kvitte meg med et par av appene.
 
Preggers har tilbud på Premium nå. 95 kr for et halvt år
 
Ja, hvorfor har de forskjellige lenge på graviditet? Skal kvitte meg med et par av appene.
Jeg justerer bare manuelt hvor langt jeg ca er på vei. Så jeg får forskjellig termindato, men da får jeg ihvertfall riktig info om str på baby, hva som skjer med fosteret den uken osv.
 
Ja, hvorfor har de forskjellige lenge på graviditet? Skal kvitte meg med et par av appene.

Fordi en del apper er utenlandske, og i en del land regnes et svangerskap til 40+0. I Norge er det 40+3 dager til termin.
 
Ja, hvorfor har de forskjellige lenge på graviditet? Skal kvitte meg med et par av appene.
Fordi ulike land beregner ulik lengde på fullgått tid på graviditeten. Ikke så lenge siden det var uenighet i Norge om det var 40+2 eller 40+3 her til lands.
 
Fordi ulike land beregner ulik lengde på fullgått tid på graviditeten. Ikke så lenge siden det var uenighet i Norge om det var 40+2 eller 40+3 her til lands.

Synes jeg har fått med meg noe om dette tidligere, ja.
 
Fordi en del apper er utenlandske, og i en del land regnes et svangerskap til 40+0. I Norge er det 40+3 dager til termin.

Ok, da regner jeg 40+3 uansett da. Får ordne selv med termin på appene
 
Jeg justerer bare manuelt hvor langt jeg ca er på vei. Så jeg får forskjellig termindato, men da får jeg ihvertfall riktig info om str på baby, hva som skjer med fosteret den uken osv.

Lurt. Det er jo det viktigste!
 
Jeg har:

din graviditet - dag for dag, 44kr
Babyverden
Graviditet+
Preglife
Helseoversikt

foreløbig synes jeg helseoversikt er den med mest info og veldig god med tanke på at den er gratis, fine lister osv også!
Graviditet+ er også en gratis app, den kan man se ultralydbilder i både 2D og 3D uke for uke, så synes den er grei til å se, kan også så «real size» med ultralydbildet.
Babyverden også ganske fin å bruke for å få en liten lesebit dag for dag.
Preglife har en fin oversikt over hvilke uke man er, hvor mange % og hvilken måned osv, liker også den lille teksten uke for uke der.
Din graviditet, nettopp lastet ned, har ikke satt meg så veldig inn i den, like størrelsesguiden for å se hvor stor babyen er sammenlignet med frukt, står også veldig mye uke for uke her bæde under barn og mor, kan se ultralydbilde for uken man er i, kan lage album med gravidbilder som kan settes sammen til en film.
 
Back
Topp