App

anekoj

Ny på forumet
Sommerfuglene <3
Er det bare meg i hele verden som ikke får appen til IPhone og iPad til å funke etter oppdatering? Blir gaaal jeg :p er på ferie så får ikke brukt pc heller VIF forumet er ikke sånn kjempelettvint via safari på iPhone. Jeg blir helt tullete jeg ;) jeg vil vite hva som skjer på forumet, har blitt avhengig allerede ;) og trenger definitivt å avlaste søstern min som er den eneste her som vet det :)

Jeg får bv appen til å fungere en stund, så detter den liksom bare ut..,
Det ser slik ut nå, så må jeg slette appen og leggen den inn igjen for å få den til å fungere :-S

image.jpg

appen fungerer bare halvveis på min tlf :( måtte gjøre som PåAnIgjen<3 i går for å få den til å funke "delevis". Det er mange som har klaga på det. Skal prøve å få sagt ifra til forumansvarlig kanskje hun kan føre saken videre:)

Jeg får bv appen til å fungere en stund, så detter den liksom bare ut..,
Det ser slik ut nå, så må jeg slette appen og leggen den inn igjen for å få den til å fungere :-S

Vis vedlegget 34173
Min app ser også sånn ut etter oppdatering, det er så irritabelt når ting ikke fungerer:mad:

Min funka heller ikke etter oppdatering. Så jeg sletta og lasta ned på nytt.. Kommer nå inn men får ikke åpnet "forum" så får jo ikke brukt det

Tror jeg lar være å oppdatere jeg :p

Tullete min og liker meg best på nettsida på ipaden

Takk for svar :) da vet jeg at det ikke bare er jeg som har blitt rar og ikke skjønner noe ;) får prøve meg litt på nettsida etterhvert da :) for nå må jeg slette app og laste ned hver gang jeg skal inn - peees! Men nå skal jeg ut i sola og kose meg :) nyt dagen jenter

Min funker også delhvis, men jeg har Android, får ikke opp forumene i appen, kun tråder jeg har svart på

Kommer ikke inn på appen i det hele tatt jeg... Veldig kjedelig!

Appen her også er helt på trynet.. Først ble den helt svart, og så når jeg instalerte den på nytt så forsvant alle forumene. Må inn på latest for å finne innlegg..

får ikke appen til å funke jeg heller...

Back
Topp