App til android

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som har noen gode apper å anbefale? Gjerne graviditetsapp, men alt av interesse!

Babyverden, WomanLog pregnancy, I´m pregnant, Hello! Baby, I´m Expecting, BabyBump

Babyverden sin er genial, har den fra før :) de andre tipsene skal testes ut. Takk for svar!

Happy pregnancy bruker jeg :-)
Synes den er så fin med masse nyttig info :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Babyverden sin forum app er uvurderelig, babyverden sin vanlige app er.... mildt sagt irriterende.

Å i det hele tatt å lagret noe som angir at jeg er gravid tar en liten evighet da den slett ikke samarbeider med det jeg trykker, Og dertil beregner den (med samme input) en dag tidligere termin enn hva babyverden sin terminkalkulator på nett gjør (som allerede beregner en dag tidligere enn de 40+3 det regner med på sykehuset her)

Jeg har en babywidget som heter Pregnant! som viser et lite bilde av hvordan babyen ser ut nå, som oppdateres ukentlig. Den er mildt sagt litt trøblete sånn datomessig, men det går når man bare tenker rett. Den kostet 7 kroner eller noe sånn.

Den sier at jeg er 4 weeks pregnant, day 3 i dag, men jeg etter vanlig regning er 4+2 fordi den regner 4+0 som den første dagen i uke 4. Også regner den selvsagt etter amerikanske svangerskap som vareri i 40+0 ikke de 40+3 (eller 40+2) vi har her i landet, men sånt er jeg vant til å unngå. Denne er derfor satt opp med termin 2. februar mens jeg har termin 5. februar. Da viser den ukeskifte på rett ukedag :)

Skal sjekke ut de andre dere nevner.

Nå har jeg testa ut litt forskjellig av de som er nevnt over. Fornøyd med Womanlog pregnancy (med unntak av reklamen), i'm expecting og happy pregnancy, så de har jeg beholdt. Resten er sletta.

Fant mammanett sin nå, den er på norsk :) Og virker grei. Skal teste den litt ut :) Den heter Gravid, enkelt og greit

Ved første forsøk tror jeg den regner termin på engelsk... Jeg må bruke samme termin som på ticker for at den skal vise at jeg er 4+4 i dag.

Womanlog kam du stille inn hvor lang graviditeten er (282/283 dager)

Back
Topp