app: sprout pregnancy

Liol

Forelsket i forumet
Må bare anbefale dere denne. Jeg ELSKER den, og både jeg og andre har tipset om den i noen "app tråder"
Men for dere med smarttelefon, som ikke har denne: Den er KNALL! Utrolig fasinerende bilder!!
Dagens lille tips fra meg! :)

Takk for tipset! :-)
Hva slags app er det egentlig?

Det viser fantastiske bilder av fosteret, og står litt info om uken man er i og om utviklingen av embryoet! Bildene er det jeg har forelsket meg i! :)

Men den slår ikke Pampers Hello Baby til Ipad! Den er enda flottere enn sprout :)

Pampers hello baby Norge
Fant jeg på iPad! Gleder meg til å teste! Holder på å laste ned! Tusen takk for tips!!

Jeg finner ikke Sprout Pregnancy til android telefon, får laste det ned på iPade etterhvert i steden :)

Jeg bruker:

iPad: Pampers hello baby
iPhone: Babyverden, Gravid App, Liberoklubben, Pregnancy, What to expect, Sprout og BabyBump.

Crazy app-lady!

Ingen som har noen bra for android? :)

Jeg har samsung galaxy s3... noen apper jeg kan laste ned på den? Jeg har ikke peiling!... :-P

Jeg har lastet ned noen apper til android telefonen min som er ok. WomanLog Pregnancy, I'm expecting og Pregnancy fra Babycenter har alle noe bra informasjon/bilder osv.

Android her også, bruker kalenderen i WomanLog Pregnancy (pro) og bilder/nyheter/tips fra My Pregnancy Today fra BabyCenter.
Har HTC Desire og kjører Android 2.3.5.

Back
Topp