App som passer til en 2-åring

Bygdejenta

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Her i huset er det veldig lite tid på iPad for 2 åringen, men ser at interessen for den blir større så jeg tenker å ha noen gode apper på den. Noen forslag til apper som dere tenker er geniale for barn i den alderen? :)

Last edited:
Vår liker godt Fantorangen, og Bimi Boo-spillene (finnes både for android og ios).

samme her:)

en som heter spill for barn og gøy for barn også har slått ann, er puslespill og en slik «hvem gjenmer seg i låve» trykke på låven å finner kua etc.

men storfavoritten er youtube. Vi følger godt med hva hun ser på da, det hun liker godt av kanaler er bouncpatrol (barnesanger) og baby born dukkelek, hun elsker å sitte å se på at de leker med baby born dukkene.

vi prøver å begrense det endel for hadde hun fått viljen hadde hun søtte slik hele dagen, men det kan være en grei underholdning feks når vi begge foreldre var syke samtidig og hadde 0 energi til å aktivisere henne, eller om jeg trenger at hun er underholdt på et tidspunkt hvor humøret er dårlig og jeg behøver frie hender, feks etter barnehagen når hun er litt sliten å dårlig humør og vi trenger middag, da har hun akseptert å spille litt eller se litt på youtube mens jeg står med middagen:)

Back
Topp