App for svangerskapet

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Hei,

Med stor glede fant vi ut i dag at vi er gravide.. pp26, så dette har vi prøvd på en stund :)

Og, jeg har brukt FertilityFriend hittil, og kom over på en annen side nå, men finnes preg-siden på nett også som app.

Evt hvilke apper bruker dere og er fornøyd med nå for å logge for svangerskapet?

Gratulerer med to blå og velkommen i termingruppa Oktober 2017! :)

Gratulerer :) jeg bruker også pregnancy+. Men så fikk jeg for meg at jeg ville ha mer å sjekke hver dag så nå har jeg også babyverden sin "gravid og barn" og en som heter preglife. Alle de tre er ganske forskjellige mtp bilder og hvordan det er satt opp. Fornøyd med alle 3. Kjekt med babyverden sin som har oppdatering hver dag nå når ukene går så seint;)

Bruker gravid og barn :) eneste der jeg får mest mulig nøyaktig pga jeg ikke hadde el når jeg skulle å forsinket mens :p så keh hadde kun el å gå utifra :)

haha. jeg gar akkurat de samme 3 som Miss Honey. Jeg googla meg frem til dem når jeg fant ut jeg var gravid. Jeg er også kjempefornøyd med alle [emoji4]

Tusen takk. Da laster jeg ned litt diverse og prøver meg frem

Har også tre/fire jeg bruker (kanskje ikke alle like aktivt, men kjekt å se igjennom).
BVs egen Gravid og Barn, Preglife, Ovia og Nurture(Glow)

Tusen takk! Nå ble det straks mange apper å forholde seg til, så får vel prøve ut noen og deretter kun følge et par stk tror jeg

Back
Topp