App for å telle kalorier

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvilken gratis app er best når det kommer til å logge hva du spiser hver dag?
Jeg prøvde meg på Food diary, men den er mangelfull så den blir slettet.
Finnes det en god app som er på norsk? Med norske matvarer og mål. Der man ikke selv må skrive inn hva matvaren inneholder.

Brukte MyFitnessPal - liker at man kan scanne strekkodene for å logge en del varer, lett å finne frem til andre :)

Brukte MyFitnessPal - liker at man kan scanne strekkodene for å logge en del varer, lett å finne frem til andre :)
Det høres jo veldig lurt ut. Men er det lett å logge maten om man ikke har strekkoden? Den appen jeg har nå er skikkelig dårlig. Der er mange av matvarene låst, slik at jeg ikke får valgt riktig matvare. Jeg har jo bare gratisversjon.

Det høres jo veldig lurt ut. Men er det lett å logge maten om man ikke har strekkoden? Den appen jeg har nå er skikkelig dårlig. Der er mange av matvarene låst, slik at jeg ikke får valgt riktig matvare. Jeg har jo bare gratisversjon.
Med graviditeten et det en stund siden jeg har brukt den, men husker den var veldig grei å forholde seg til.

Jeg beuker lifesum :) veldig fornøyd med den :) den kan også synces med runkeeper så du får en kosthold/treningsapp ;)

Jeg liker også lifesum, har masse norske matvarer og det kommer mer og mer :)

Jeg skaffet meg Lifesum, og er veldig fornøyd :-)

Er det verdt å betale 34 kr i måneden for å synce den med min fitbit og runkeeper?

Bruker Lifesum :)

Jeg skaffet meg Lifesum, og er veldig fornøyd :-)

Er det verdt å betale 34 kr i måneden for å synce den med min fitbit og runkeeper?

Har ikke selv, men lurer på det samme:)

Også lurer jeg på om den logger fettinnholdet i matvarene og, eller er det kun kalorier?
Bryr meg mer om fettinnholdet pga høyt kolesterol :)

Edit: fant det ut:)
Men fitnesspal så bedre ut siden den er gratis med mer info:D

Last edited:
Har ikke selv, men lurer på det samme:)

Også lurer jeg på om den logger fettinnholdet i matvarene og, eller er det kun kalorier?
Bryr meg mer om fettinnholdet pga høyt kolesterol :)

Edit: fant det ut:)
Men fitnesspal så bedre ut siden den er gratis med mer info:D

Du som har hatt begge; hva er forskjellen? Jeg kan jo logge aktivitet på Lifesum også, men hadde jo vært genialt om det gikk automatisk.

Du som har hatt begge; hva er forskjellen? Jeg kan jo logge aktivitet på Lifesum også, men hadde jo vært genialt om det gikk automatisk.
Har ikke satt meg så mye inn i det enda da jeg lastet begge ned i dag.

Men jeg får opp mer info på matvarene på myfitnesspal. Kan også linkes mot fitbit uten å betale ekstra for det:)

Jeg har myfitnedpal og paret med vivofit (jeg har det i stedet for fitbit)

Back
Topp