App for å huske "syklus"?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
For en som slett ikke prøver eller er interessert i fruktbare dager eller noe sånn. Jeg har spiral. Den har jeg hatt siden mai 2017 uten å blø og synes det er finfint. Men jeg spotter i dag. Og så minnes jeg vagt at det har jeg gjort en gang før etter sommerferien, men jeg husker jo ikke når.

Ikke akkurat syklus kanskje Men det er eer jeg vil finne ut om det likevel er så jeg vil holde styr på det i tilfelle det skjer igjen.

Jeg kan jo bare skrive det på en kalender. Men det tror jeg liksom at jeg kanskje gjorde sist, men finner ikke hvor Så tenkte kanskje en app var bedre lettere å finne ?

Anbefalinger? Hadde fertityfriend jeg sist jeg drev med slikt. Tempet og registrerte alt mulig. Men da hadde jeg jo faktisk syklus. Det er ikke aktuelt med temping og sånn.
Bare huske når jeg spottet sist for å se om jeg ser et mønster.
 
For en som slett ikke prøver eller er interessert i fruktbare dager eller noe sånn. Jeg har spiral. Den har jeg hatt siden mai 2017 uten å blø og synes det er finfint. Men jeg spotter i dag. Og så minnes jeg vagt at det har jeg gjort en gang før etter sommerferien, men jeg husker jo ikke når.

Ikke akkurat syklus kanskje Men det er eer jeg vil finne ut om det likevel er så jeg vil holde styr på det i tilfelle det skjer igjen.

Jeg kan jo bare skrive det på en kalender. Men det tror jeg liksom at jeg kanskje gjorde sist, men finner ikke hvor Så tenkte kanskje en app var bedre lettere å finne ?

Anbefalinger? Hadde fertityfriend jeg sist jeg drev med slikt. Tempet og registrerte alt mulig. Men da hadde jeg jo faktisk syklus. Det er ikke aktuelt med temping og sånn.
Bare huske når jeg spottet sist for å se om jeg ser et mønster.
Jeg bruker WomanLogPro.
 
Bruker clue.
 
Jeg lastet ned ikke-pro versjonen nå for å teste før jeg evt betaler for pro
 
Jeg bruker FLO og glow :)
 
FLO er fin å bruke
 
Siden du kjenner til den så kan du vel bruke FertilityFriend uten å tempe?
Kan jo sånnsett det også selvsagt.

Får prøve meg litt frem. Egentlig tenker jeg bare en dato på en postit og se hvor ofte det skjer. For åpenbart har jeg fått en form for meget sparsom mens, men jeg tror det er den tredje og kanskje litt mer for hvert gang. Så jeg må følge med

Spiralen skal nå egentlig sitte til våren 22 så det kan vel ikke være et tegn på at den begynner å bli "oppbrukt" allerede?
 
Testet WomanLog og den mente det var høyst sannsynlig med en graviditet[emoji23]
Jeg slettet den igjen[emoji23][emoji23]
 
Testet WomanLog og den mente det var høyst sannsynlig med en graviditet[emoji23]
Jeg slettet den igjen[emoji23][emoji23]
Hehe

Jeg har jo ikke peiling på "sykluslengde" så jeg lot den stå på default og om fire uker er jerv et par dager over forventet ny mens da og er den ikke kommet sier den vel det samme.

Det er jo ikke noe jeg anser som relevant. Jeg vil egebrlig bare vite når jeg skal forvente det. Jeg blør ikke mye og har ikke smerter så det er ikke det. Men det er nettopp det at jeg blør ikke mye men nok til at jeg må ha noe til å fange det opp for jeg merker det ikke før jeg går på do og da kan det ha medført behov for et skift. Så greit å være forberedt.

Ja. Tmi I know.

Men. Vel. Ja
 
Back
Topp