App for å følge med på veknedgang og nedgang i cm

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Nå må jeg begynne å gjøre noe for å gå ned i vekt og miste de cm jeg faktisk ikke trenger....

Er det noen av dere som har en app som det er lett å skrive inn kilo og antall cm over mage, hofte, rumpe ol? Slik det forhåpentligvis kommer en motiverende graf ut av dette?
 
Jeg har brukt lifesum, anbefaler å bruke 35kr i mnd på premium, da kan du loggføre mye mere.. Ellers har jeg tidligere hatt god nytte av å opprette konto på Grete Roede :)
 
Eller kanskje vi skal lage en tråd her?:p
 
Jeg har brukt lifesum, anbefaler å bruke 35kr i mnd på premium, da kan du loggføre mye mere.. Ellers har jeg tidligere hatt god nytte av å opprette konto på Grete Roede :)

Får du logg ført cm? Kg blir liksom ikke nok:/ ja kan ha loggføring her... Må finne ut hva jeg bør måle og begynne...
 
Bruker vektklubben, funker som fjell:) 5 kg igjen av 30!!
 
Jeg meldte meg inn på vektklubb for ei uke siden. Egentlig mest for å bli litt mer bevisst på hva jeg stapper inn i trynet! Veldig oversiktlig og grei kaloriteller og det får du registrert både vekt og mål ;) har lagt på meg 5 kg siden fødsel så nå må noe gjøres...
 
Jeg meldte meg inn på vektklubb for ei uke siden. Egentlig mest for å bli litt mer bevisst på hva jeg stapper inn i trynet! Veldig oversiktlig og grei kaloriteller og det får du registrert både vekt og mål ;) har lagt på meg 5 kg siden fødsel så nå må noe gjøres...

Ja jeg må også gjøre noe og trodde så lenge jeg ammer så skulle alt ordne seg selv, men nei ikke så lett:/ ammer fult men blir jo bare mer sulten så spiser jo desto bare mer og det forblir likt:/
 
Jeg meldte meg inn på vektklubb for ei uke siden. Egentlig mest for å bli litt mer bevisst på hva jeg stapper inn i trynet! Veldig oversiktlig og grei kaloriteller og det får du registrert både vekt og mål ;) har lagt på meg 5 kg siden fødsel så nå må noe gjøres...

Hva koster det i mnd og hvordan er oppfølgingen?
 
Bruker vektklubben, funker som fjell:) 5 kg igjen av 30!!

Det er skikkelig bra !! På 6 mnd? Det er helt sykt.. Du er flink :D

Har 15kg for mye selv.. Burde ta av hvertfall 12 før jeg er fornøyd..
 
Har du klart 25 kg av? Gratulerer godt jobbet;)

Jepp! Var 92kg dagen før jeg fødte, 66,8 nå:)

Jeg er over middels glad i å trene da og klarer å holde søtsaker til lørdager og litt søndag ;)

Men takk! :D
 
Det er skikkelig bra !! På 6 mnd? Det er helt sykt.. Du er flink :D

Har 15kg for mye selv.. Burde ta av hvertfall 12 før jeg er fornøyd..

Tusen takk:)
De siste 5 ser ut som sitter fast da :/
 
Jepp! Var 92kg dagen før jeg fødte, 66,8 nå:)

Jeg er over middels glad i å trene da og klarer å holde søtsaker til lørdager og litt søndag ;)

Men takk! :D

Jeg er 92 kg nå jeg :p etter fødsel var jeg bare 4kg lettere..var 102:eek: vil ned på 80kg.. Har aldri vært ei lita jente, har masse muskler heldigvis ;)
 
Back
Topp