App eller nettleser?

Somle:)

Betatt av forumet
Bruker dere forum-appen eller nettleseren her på babyverden?

Forrige gang lastet jeg mer appen, men syntes den var forferdelig dårlig så slettet den igjen etter bare noen timer. For dere som bruker den; fungerer den bedre nå? :)

Nei, den fungerer dessverre ikke bedre nå. Hvertfall ikke android sin som ikke finnes i google play akkurat nå. Vi venter på at en ny skal bygges.

Nettleser derimot er gull. Da får man så mange flere valg og kan bruke forumet på en langt bedre måte.

Nei, den fungerer dessverre ikke bedre nå. Hvertfall ikke android sin som ikke finnes i google play akkurat nå. Vi venter på at en ny skal bygges.

Nettleser derimot er gull. Da får man så mange flere valg og kan bruke forumet på en langt bedre måte.
Skikkelig synd at det ikke finnes bedre app egentlig, men som du sier, nettleseren fungerer jo bra nok den :D

Helt klart nettleser! Liker ikke appen !

Bruker appen, syns den funker greit! Men nettleseren er veldig bra, men sjelden jeg bruker pc

Bruker appen, iPhone. Men de varslene har jeg skrudd av, ble for mye pling på telefonen at jeg nesten ble stressa av det [emoji28] Appen fungerer greit, men man logges ut ofte.

Bruker nettleser på telefonen.
Må logge inn på nytt hver gang telefonen skifter nettverk, men syns den ellers funker bra. Er en stund til siden jeg har hatt problemer med innlogging nå.

Jeg har en Windows telefon og det er veldig få apper til den. Så her er det bare nettleseren.

Bruker app på Android.
Må logge inn for kvar gang, men elles syns eg den fungerer fint og er oversiktlig.
Får ikkje varsel da, så kan vere eg går glipp av div.
Men har ikkje heilt sansen for nettleser enno. For knotete på tlf :)

Nettleser her og :greet025

Back
Topp