Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig synd at det ikke finnes bedre app egentlig, men som du sier, nettleseren fungerer jo bra nok denNei, den fungerer dessverre ikke bedre nå. Hvertfall ikke android sin som ikke finnes i google play akkurat nå. Vi venter på at en ny skal bygges.
Nettleser derimot er gull. Da får man så mange flere valg og kan bruke forumet på en langt bedre måte.
Ja det er litt dumt, men på en annen side så mener jeg at ingen app kan erstatte en bra tilpasset nettside. Og forumet er helt optimalt i nettleser slik det er nå.Skikkelig synd at det ikke finnes bedre app egentlig, men som du sier, nettleseren fungerer jo bra nok den![]()
Ja det er litt dumt, men på en annen side så mener jeg at ingen app kan erstatte en bra tilpasset nettside. Og forumet er helt optimalt i nettleser slik det er nå.
Savner bare plinge-varslene 
Jeg bruker nettleser på telefonenBruker appen, syns den funker greit! Men nettleseren er veldig bra, men sjelden jeg bruker pc
Jeg bruker nettleser på telefonen![]()
Funker jo fint, men savner liksom lydvarslene 
Jeg bruker nettleser på telefonen![]()
HahaHellemåne, tenk det! Aldri vurdert den muligheten liksom [emoji23] *flau*