Apotekpakken

Lillehund

SMILE
Januarskatter 2015
Noen som har hentet denne? Må vi skrive ut kvittering eller kan vi vise mailen? Dette er babypakken fra ditt apotek og Vitusapotek

Jeg hadde printet ut mailen og leverte, men tror det var litt "too much" :)

Viste bare tlf. Eller mamma viste et bilde av det da hun var før meg der og det var stenge tid. Var ingen problem.

Hentet den nå nettopp, hadde med bare mail på tlf men hu dama sa at de egentlig ikke trengte den :-p Så trengte ikke vise frem jeg...

Hentet den nå nettopp, hadde med bare mail på tlf men hu dama sa at de egentlig ikke trengte den :-p Så trengte ikke vise frem jeg...

Her ville hun helst at jeg skrev den ut og kom å levete lappen, men ok siden jeg ikke hadde mulighet til det ;-)
Men kjekt med sånne gratispakker :-)

Jeg hadde ikke bestilt apotekpakken for jeg trodde ikke jeg ville få noe siden jeg fikk med første.
Men for en mnd siden så fikk jeg den utlevert da jeg kjente hun som var i kassa og hun spurte om jeg hadde fått den.
Men første gangen så viste jeg bare en mail jeg hadde fått :)

Viste mailen. :) De hadde ikke flere inne første gangen, så de ringte meg når de hadde fått inn igjen. Var visst veldig populært. (Eller de hadde få pakker. :P )

Her ville hun helst at jeg skrev den ut og kom å levete lappen, men ok siden jeg ikke hadde mulighet til det ;-)
Men kjekt med sånne gratispakker :-)

Det kommer sikkert an på hvem man treffer på hvordan de praktiserer dt
;-)

Jeg hadde glemt igjen telefonenmed mailen, men fikk likevel...!

Jeg hadde printet ut lappen, men vet ikke om det hadde vært noe forskjell om jeg hadde med lapp eller på mobil

Back
Topp